Systrar.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av expelliarmus: åh vill också. Om jag ber dom att inte gå in på mitt rum så gör dom det inte! min syster kommer ALLTID in på mitt rum. typ "SKA VI SPELA MARIO" och jag ba "nej" och så fortsätter hon tjata och går inte därifrån förrän jag typ ropar på mamma haha </3 ![]()
28 nov, 2011 12:15 |
|
Amandan
Elev |
^
VAaa? Min lillasyster dissar mig alltid. Föreslår alltid en massor av grejer men hon vill aldrig. Försöker sjukt mycket, vill att vi ska ha bra kontakt, men hon dissar mig alltid. Min tumblr!
28 nov, 2011 12:31 |
|
mitchan
Lärare |
28 nov, 2011 12:33 |
|
Amandan
Elev |
28 nov, 2011 12:33 |
|
Borttagen
|
Skall vi ha ett systerbyte hör på mugglis? XD
alla som vill lägger lägger ner sitt namn i en skål och så drar vi en ny lillasyster! *skämt* 28 nov, 2011 12:34 |
|
mitchan
Lärare |
28 nov, 2011 12:35 |
|
Amandan
Elev |
28 nov, 2011 12:44 |
|
Borttagen
|
Själv har jag en syster, men vi är så lika att det inte brukar vara några problem. men det händer väl attt jag väcker henne ibland om nätterna.
Pillow - thats my sister. 28 nov, 2011 14:17 |
|
cannedcorn
Elev |
Jag har 3 bröder och 1 syster. 3 av syskonen har flyttat hemifrån och är gamla nu :'
Lillebrorsan är 2 år och är överallt och ingenstans. Han är jobbig.. speciellt på morgonen. Annars kam han vara rätt söt c:
28 nov, 2011 15:06 |
|
Borttagen
|
Jag älskar mina systrar, även om Julia är en terrorist som pratar på 24/7. Och jag hatar att Sanna har flyttat hemifrån(okej, är man 24år ska man kanske inte på hemma XD). Men dem är underbara.
Men den jag älskar mest av mina syskon, är faktiskt min storebror Andreas. Allt stöd jag fått av honom, har gjort mig till den person jag är idag. ♥ 28 nov, 2011 15:31 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen