Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ey skåningar, lever ni?

Forum > Off Topic > Ey skåningar, lever ni?

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Wingardium Leviosa
Elev

Avatar


Det blåser fett mycket, men jag lever. C:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fe41a07e42c44dbc76381ca8019b0ef8d%2Ftumblr_mhixnxAhUi1rx4fhzo1_500.gif

27 nov, 2011 18:27

Borttagen

Avatar


JAG LEVER!

Har sprungit omkring på Julmarknad i stan - men de fick flytta in flerasaker för det blåste massa. Och järnvägen ätypdligen av för pappa skulle till Göteborg ikväll men får shemma istället.

27 nov, 2011 18:36

Borttagen

Avatar

+1


...Hm, jo än sålänge lever man. Om man är levande imorgon är en annan femma.

27 nov, 2011 18:50

G!nny
Elev

Avatar


blåsigt här !!!!

Thank you J.K Rowling thank tou 4 everything!! I LOVEEE your fantastic books<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

27 nov, 2011 18:53

Blaire
Elev

Avatar

+1


SMHI är verkligen kreativa att hitta på hotfulla namn på en storm.
Blir verkligen rädd av stormen Berit

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi51.tinypic.com%2F23jg7m1.gif Heter Rainholly9 i pottermore

27 nov, 2011 18:55

Bombarda
Elev

Avatar


haha oohja! X)

Kärlek till alla!

27 nov, 2011 18:56

Amandan
Elev

Avatar


Blåser sjuuukt mycket här i Göteborg.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F28.media.tumblr.com%2Ftumblr_ltc0jeaRGd1qlqgbzo1_r1_400.gif Min tumblr!

27 nov, 2011 18:57

lillamymin
Elev

Avatar


Alltså det här är bara underbart. Den stora julgranen som de har satt upp på Mårtenstorget i Lund (den är stor) har blåst ner. Alltså det är bara helt fantastiskt -.-

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

27 nov, 2011 18:59

Adina
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
JAG LEVER!

Har sprungit omkring på Julmarknad i stan - men de fick flytta in flerasaker för det blåste massa. Och järnvägen ätypdligen av för pappa skulle till Göteborg ikväll men får shemma istället.


Jag var också på julmarknaden, fast jag var där tidigare på morgonen.
Såg du de där örhängena som ser ut som små böcker? Skulle köpa ett par, men hade inte så mycket pengar.

Skrivet av lillamymin:
Alltså det här är bara underbart. Den stora julgranen som de har satt upp på Mårtenstorget i Lund (den är stor) har blåst ner. Alltså det är bara helt fantastiskt -.-


NEEEEEEEJ inte granen på Mårtenstorget!! *snyft*

Det är kallt och blåsigt här i Skåneland

:)

27 nov, 2011 19:08

Borttagen

Avatar


^ja jag vet vilka örhängen du menar
Jag köpte ingenting på själva marknaden, men lite julklappar efteråt.


Det blåser fortfarande här nere. massa.

Tydligen har de dock öppnat Öresundsbron igen, de räknade först med att den skulle vara stängd till tolvish, men man får nu kör med reducerad hastighet. Och ja, det blåser fortfarande sjukt mycket och alla är rekommenderade att stanna inne.

27 nov, 2011 23:20

1 2 3 4 5 6

Forum > Off Topic > Ey skåningar, lever ni?

Du får inte svara på den här tråden.