Maraton - tips på mat osv?
Forum > Harry Potter > Maraton - tips på mat osv?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LoonyMe
Elev |
Nej, vi pallar inte köra två dagar...haha
Och mat får man springa och fixa på fem minuter, mikromat hehe
16 dec, 2011 11:11 |
|
Wolfsbane
Elev |
Åh vad roligt
Själv skulle jag göra honungsöl, vet dock inte receptet just nu, eller jag har det inte just nu ! ![]()
16 dec, 2011 11:30 |
|
LoonyMe
Elev |
Det finns trådar här på Mugglis där receptet finns. Har gjort honungsöl två gånger och då smakade det jätteäckligt... Men det blev nog för mycket utav den där sockerblandningen och för lite mineralvatten, så det var nog därför
16 dec, 2011 11:35 |
|
si_tonks
Elev |
Jag ska ha HP-maraton idag och jag ska bara har sjukligt mycket godis och läsk så att jag inte somnar x) Plus att jag ska se alla med en icke-HPnörd så kommer antagligen inte ha någon speciellt c:
![]()
16 dec, 2011 11:47 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av si_tonks: Jag ska ha HP-maraton idag och jag ska bara har sjukligt mycket godis och läsk så att jag inte somnar x) Plus att jag ska se alla med en icke-HPnörd så kommer antagligen inte ha någon speciellt c: Jag ska också ha det med en icke HP-nörd, har försökt att övertala henne jättelänge... Hon har typ inget emot Harry Potter men har bara sett filmerna. Jag kommer ju typ sitta och gråta hela tiden och jag blir glad om hon är vaken hela tiden
16 dec, 2011 12:10 |
Forum > Harry Potter > Maraton - tips på mat osv?
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen