Vilken smile använder du mest?
Forum > Off Topic > Vilken smile använder du mest?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^^
:] :> c: 25 nov, 2011 22:17 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Vanligast: Näst vanligast: ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 25 nov, 2011 22:18 |
|
Jossi
Elev |
Smileysar jag använder seriöst är:
: ( (utan mellanrum) </3 ♥ : D "Drygt": : P (utan mellanrum) : ) (utan mellanrum) Oseriöst: XD -.-' -_____-' 8D Undantag: 8d (typ internsmiley hos mina kompisar, ingen seriös utan typ "töntig forever men lever bra med det :ppp" som exempel "äter paj 8d" "min katt bajsar 8d" osv. ; ) (utan mellanslag) (typ lite likadant som 8d, men på mer oseriöst sätt hehe) :oo (lite samma här också :$) Smileysar jag får "måsten" att använda bland folk jag inte känner för att inte verka dryg: : ) (utan mellanslag) : D (utan mellanslag) ^^ xD ![]() ![]()
25 nov, 2011 22:21 |
|
Dementoren
Elev |
25 nov, 2011 22:23 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen