Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HP-snack i skolan?? :D

Forum > Harry Potter > HP-snack i skolan?? :D

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
DeathDownAlex
Elev

Avatar


Vi hade som läxa att skriva en låt med Harry Potter ord, det behövde inte handla om Harry Potter men det var ord tagna från böckerna.

I svenskaboken finns ett kapitel om Harry Potter och i engelska boken som de andra i min klass har finns det 3 sidor om harry potter (jag har åttornas bok så jag har inte det )

26 nov, 2011 16:31

Freja
Elev

Avatar


En gång hade vi hp-tema på engelskan!
Hp-glosor och Hp-faktatext!
Nice...

Everything is Dramione and nothing hurts.

26 nov, 2011 16:32

LoonyMe
Elev

Avatar


Inget HP i min skola...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mailmhWTBn1rzdftio6_250.gif

26 nov, 2011 16:33

Bolle
Elev

Avatar


Jag tycker det är bra att man inte pratar om i skolan. För alla gillar ju inte Harry Potter.

HaLlÅ

26 nov, 2011 16:37

Drake
Elev

Avatar


Vi har haft Harry Potter som tema ^w^

26 nov, 2011 16:40

Borttagen

Avatar


Nej, men hade ett kapitel i franskan förra året. Jag skulle tycka det var jobbigt att ha mycket HP i skolan för alla skulle bara dissa Harry och det skulle vara sad face

26 nov, 2011 16:41

GinnyOlivia
Elev

Avatar


Vår SO-lärare använder Harry Potter i exempel. Till exempel nu när vi har temat media brukar han använda Rita Skeeter som exempel! Vi fick även se en film om HP och Rowling i skolan. ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_mc937kqJ9u1r350t5o6_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_mc937kqJ9u1r350t5o4_250.gif

26 nov, 2011 16:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av GinnyOlivia:
Vår SO-lärare använder Harry Potter i exempel. Till exempel nu när vi har temat media brukar han använda Rita Skeeter som exempel! Vi fick även se en film om HP och Rowling i skolan. ^^


Haha kuL! Började bara tänka på om min SO lärare skulle gjöra det! Han är typ 60 bast och helt awesome, men inte så awesome att han skulle snacka om Harry Potter xD

26 nov, 2011 16:50

Drake
Elev

Avatar


Skrivet av Bolle:
Jag tycker det är bra att man inte pratar om i skolan. För alla gillar ju inte Harry Potter.

Egentligen är det bara snällt mot dem,tycker jag, att de får en chans att upptäcka världens bästa böcker!

26 nov, 2011 16:51

Dramione99
Elev

Avatar


^^Haha!

Jag läser Harry Potter på engelskan i skolan!

26 nov, 2011 16:54

1 2 3 4 5 6

Forum > Harry Potter > HP-snack i skolan?? :D

Du får inte svara på den här tråden.