HP-snack i skolan?? :D
Forum > Harry Potter > HP-snack i skolan?? :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DeathDownAlex
Elev |
Vi hade som läxa att skriva en låt med Harry Potter ord, det behövde inte handla om Harry Potter men det var ord tagna från böckerna.
I svenskaboken finns ett kapitel om Harry Potter och i engelska boken som de andra i min klass har finns det 3 sidor om harry potter (jag har åttornas bok så jag har inte det 26 nov, 2011 16:31 |
|
Freja
Elev |
En gång hade vi hp-tema på engelskan!
Hp-glosor och Hp-faktatext! Nice... Everything is Dramione and nothing hurts. 26 nov, 2011 16:32 |
|
LoonyMe
Elev |
26 nov, 2011 16:33 |
|
Bolle
Elev |
Jag tycker det är bra att man inte pratar om
HaLlÅ 26 nov, 2011 16:37 |
|
Drake
Elev |
Vi har haft Harry Potter som tema ^w^
26 nov, 2011 16:40 |
|
Borttagen
|
Nej, men hade ett kapitel i franskan förra året. Jag skulle tycka det var jobbigt att ha mycket HP i skolan för alla skulle bara dissa Harry och det skulle vara sad face
26 nov, 2011 16:41 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Vår SO-lärare använder Harry Potter i exempel. Till exempel nu när vi har temat media brukar han använda Rita Skeeter som exempel! Vi fick även se en film om HP och Rowling i skolan. ^^
![]()
26 nov, 2011 16:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyOlivia: Vår SO-lärare använder Harry Potter i exempel. Till exempel nu när vi har temat media brukar han använda Rita Skeeter som exempel! Vi fick även se en film om HP och Rowling i skolan. ^^ Haha kuL! Började bara tänka på om min SO lärare skulle gjöra det! Han är typ 60 bast och helt awesome, men inte så awesome att han skulle snacka om Harry Potter xD 26 nov, 2011 16:50 |
|
Drake
Elev |
Skrivet av Bolle: Jag tycker det är bra att man inte pratar om Egentligen är det bara snällt mot dem,tycker jag, att de får en chans att upptäcka världens bästa böcker! 26 nov, 2011 16:51 |
|
Dramione99
Elev |
^^Haha!
Jag läser Harry Potter på engelskan i skolan! 26 nov, 2011 16:54 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen