Film?
Forum > Harry Potter > Film?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
seamus
Elev |
27 nov, 2011 14:54 |
|
M!mm!
Elev |
27 nov, 2011 19:48 |
|
Borttagen
|
27 nov, 2011 20:56 |
|
blablablaa
Elev |
Harry Potter and the Half-blood prince! Min absoluta favorit haha
Följ min tumblr: www.prettymilkshake.tumblr.com :D 29 nov, 2011 17:46 |
|
Myrtle
Elev |
har inte sett alla.
men ettan eller tvåan är bäst av dom jag sett. 29 nov, 2011 18:52 |
|
M!mm!
Elev |
29 nov, 2011 21:41 |
|
Weasleymore
Elev |
29 nov, 2011 21:42 |
|
Borttagen
|
1: an fast gillar verkligen alla även om Azkaban är lite konstig i handlingen
29 nov, 2011 22:37 |
|
Borttagen
|
Jag fattar inte varför alla gillar 3:an så mycket, den är tråkig.
29 nov, 2011 22:39 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Beror helt på humöret. PS, CoS, HBP, DH part 1 och DH part 2 är starka filmer som jag uppskattar väldigt mycket på sina olika, charmiga vis. ♥ :''D
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 29 nov, 2011 23:33 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen