Har du fått problem pga Harry Potter?
Forum > Harry Potter > Har du fått problem pga Harry Potter?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Safrina
Elev |
27 nov, 2011 11:32 |
|
scarhead
Lärare |
Jag har också PPD. fudge it. grät nästan igår för jag bläddrade genom dendär ''50 reasons why we miss harry potter'' medan jag lyssnade på dh2-soundtracket.
27 nov, 2011 12:17 |
|
childhoodlight
Elev |
27 nov, 2011 14:03 |
|
grodan-boll
Elev |
27 nov, 2011 14:28 |
|
Fenrir
Elev |
27 nov, 2011 14:42 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: ibland får jag anfall av PPD. Särskilt på tumblr om jag ser någon gif från första filmen, eller läser om böckerna. </3 thiis.so.damn.much.
27 nov, 2011 14:48 |
|
bluebirdflies
Elev |
mina kompisar blir superirriterade på mig o ber mig komma tillbaka till verkligheten
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 27 nov, 2011 15:24 |
|
Ms.Markus
Elev |
Skrivet av joel9324: Skrivet av GinnyOlivia: ibland får jag anfall av PPD. Särskilt på tumblr om jag ser någon gif från första filmen, eller läser om böckerna. </3 thiis.so.damn.much. Me too... ![]()
27 nov, 2011 19:50 |
|
Linny
Elev |
Det är väl PPD, det.
Annars pratar jag mycket om det och jag lyckas ALLTID prata om HP med nya bekantskaper. HAHA fail. Men de brukar oftast tycka att det jag har att säga är intressant fnizz!
27 nov, 2011 20:13 |
|
Weasley<3
Elev |
Jag skulle gissa på att typ en tredjedel av klassen har sett alla filmerna. Men typ ingen snackar om det)= Tur att jag har er mugglisar!!!
Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3 27 nov, 2011 21:07 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen