Harry Potter gudstjänst
Forum > Harry Potter > Harry Potter gudstjänst
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
25 nov, 2011 18:29 |
|
Borttagen
|
Vilken nice präst, skulle vilja träffa henne
25 nov, 2011 20:29 |
|
Tonkss
Elev |
25 nov, 2011 21:07 |
|
Ms.Markus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ms.Markus: Guud så coolt!!( Heheh, fattar ni vinken? xD) När jag va på en gudstjänst med konfirmander (jag är konfirmandledare) så hade vi traglat igenom en jättetröökig gudstjänst på en timme, och gissa vad kantorn spelade som sista melodi?? HEDWIG'S THEME!!! Hela timmen blev helt plötsligt så värd med Harry Potter melodin ekandes i hela kyrkan! Också asnice! Hihi! Jag blev superglad! Och alla andra tyckte att jag var jättewierd när jag klev ut från kyrkan med et stort smile i ansiktet x) ![]()
26 nov, 2011 09:53 |
|
Borttagen
|
^
Jag förstår dig, hade också gjort det 26 nov, 2011 10:44 |
|
Draken Norbert
Elev |
26 nov, 2011 11:04 |
|
felix felicis
Elev |
26 nov, 2011 11:26 |
|
Freja
Elev |
Vilken rolig präst!
Everything is Dramione and nothing hurts. 26 nov, 2011 16:51 |
|
Johannai
Elev |
Grym präst!
Or yet in wise old Ravenclaw, If you've a ready mind, where those of wit and learning, will always find their kind. 26 nov, 2011 17:03 |
|
Borttagen
|
Åh så roligt ♥ Jag skulle ha blivit SÅ glad ♥
Åh, förresten, jag var på Stockholm Horse show igår, och när jag satt där så gissa vilken låt som började spelas? Jo Hedwigs theme! Jag började nästan hoppa på stolen när alla hästarna kom in galopperandes till hp-låten ♥ Det var SÅ härligt och sitta där och lyssna på den med hästarna som galopperande nästan i takt till den ♥ 26 nov, 2011 17:11 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen