Möjligt att snart kunna resa i tiden?
Forum > Off Topic > Möjligt att snart kunna resa i tiden?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
I FRAMTIDEN SKA MAN RUVA PÅ ÄGG I 9 MÅNADER
24 nov, 2011 18:10 |
|
DeathDownAlex
Elev |
^PRECIS ska vi öppna ett forskningslabb i någons källare
24 nov, 2011 18:13 |
|
accioron
Elev |
Omg yes please. Istället för att åka på semester i varma länder så skulle jag LÄTT vilja åka tillbaka i tiden och hälsa på alla historiska personer. CAN YOU IMAGINE THE AWESOMENESS
Preferable in one of these lovelies: ![]() 24 nov, 2011 18:13 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av childhoodlight: Tufft är det ju, men jag tror inte att det kommer bli möjligt att snart kunna resa i tiden. ^^ Hur definierar man snart? Öh ja det beror ju på hur man ser saken. Men jag syftade på om 50-100 år som snart - tror inte detta kommer hända inom en snar framtid så att säga. Inte så länge vi lever i alla fall!
24 nov, 2011 18:13 |
|
Borttagen
|
YES.
VI BÖRJAR MED ATT AVLA EN HÖNA MED EN MÄNNISKA. WE SHALL CALL IT: MAN-CHICKEN. Slut med caps ^^ 24 nov, 2011 18:15 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av childhoodlight: Tufft är det ju, men jag tror inte att det kommer bli möjligt att snart kunna resa i tiden. ^^ Hur definierar man snart? Öh ja det beror ju på hur man ser saken. Men jag syftade på om 50-100 år som snart - tror inte detta kommer hända inom en snar framtid så att säga. Inte så länge vi lever i alla fall! ![]() 24 nov, 2011 18:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DeathDownAlex: Fast de har ju nästan bevisat att det inte går. Beviset för att det inte går var relativitetsteorin, alltså att ljusets hastighet är den högsta möjliga hastigheten, och det är den teorin dom nyss har krossat. Sen om det är fysiskt möjligt eller inte är en helt annan femma Och dom spekulationerna om att det inte finns någon tid borde väl klassas som en dålig konspirationsteori 24 nov, 2011 18:23 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av accioron: Skrivet av childhoodlight: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av childhoodlight: Tufft är det ju, men jag tror inte att det kommer bli möjligt att snart kunna resa i tiden. ^^ Hur definierar man snart? Öh ja det beror ju på hur man ser saken. Men jag syftade på om 50-100 år som snart - tror inte detta kommer hända inom en snar framtid så att säga. Inte så länge vi lever i alla fall! ![]() SA INTE ATT DET ALDRIG KOMMER HÄNDA SA BARA ATT JAG INTE TROOOOOOR DET KOMMER HÄNDA..............................
24 nov, 2011 18:30 |
|
Solkatten
Elev |
Ska man kunna resa bak i tiden eller också bara fram? Och om man gör det, kommer hela denna tiden förändras då?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 nov, 2011 18:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DeathDownAlex: Och så finns det speculationer om att det inte ens finns någon tid... Så intressant allt sånt här men gosh mindfuck. Det ska jag använda som ursäkt nästa gång jag är sen till en lektion! 24 nov, 2011 18:40 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen