Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Nessis Frågesport! :)

Forum > Harry Potter > Nessis Frågesport! :)

1 2 3 4
Användare Inlägg
Oskan
Elev

Avatar


Ny fråga på G?

"May the force be equal to mass times acceleration"

8 nov, 2010 22:04

Borttagen

Avatar


Snart. Imorgon. Sedan blir det eventuellt paus eftersom jag skall praktika och inte kommer ha tillgång till internet.

8 nov, 2010 22:17

Borttagen

Avatar


Ny fråga kommer efter att jag ätit frukost! Måste kunna tänka ut något bra.

14 nov, 2010 11:36

Borttagen

Avatar


Vi tar en klassiker!
Vilken färg har klädnanderna på Sankt Mungos?

Jag brukar alltid ha med denna fråga

14 nov, 2010 20:55

Cyachi
Elev

Avatar


Är de inte lindblomsgröna?

14 nov, 2010 21:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Cyachi:
Är de inte lindblomsgröna?


Stämmer bra!

14 nov, 2010 21:42

Snövinge
Elev

Avatar


Coolt!

Jag får bli lite mer aktiv om jag ska ha en chans att svara innan nån annan gör det

När kommer det en ny fråga?

We are all wizards. Even Ron.

15 nov, 2010 09:17

Oskan
Elev

Avatar


Nästa gång hon är inne antar jag

"May the force be equal to mass times acceleration"

15 nov, 2010 10:50

Snövinge
Elev

Avatar


Men det är ju inte säkert! Hon kanske vill göra nåt annat då, eller vill vänta tills hon kommer på en bra!

Frågan var mera hur ofta hon tänkte uppdatera frågesporten, och dessutom pratade hon om att hon skulle på praktik

We are all wizards. Even Ron.

15 nov, 2010 12:53

Borttagen

Avatar


Fråga kommer ikväll! Sticker sedan på praktik tills fredag så kan nog inte komma med någon förräns på lördagen. Skall vänta med att logga in här tills jag sett DH ^^

16 nov, 2010 14:51

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Nessis Frågesport! :)

Du får inte svara på den här tråden.