Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Fanfiction.net

Forum > Off Topic > Fanfiction.net

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag är medlem på ff, och skall snart skriva och lägga upp ett HG ff snart... eh.

22 nov, 2011 22:15

Borttagen

Avatar


Får la läsa det då ^=)

22 nov, 2011 22:23

Borttagen

Avatar


Det får du så gärna göra

22 nov, 2011 22:26

Ida S
Lärare

Avatar


Skrivet av Margaret:
Skrivet av Ida S:
^ Hihi, två av mina fanfics fanns med i den länken ^^ Intresseklubben antecknar värre.


That awkward moment när man går in på din sida och upptäcker att man läst två till utav dina fanfictions(utöver ESFD) och inte haft en aning om att det var du som skrivit dem, until now.

Haha skojar du? Men vad kul

"we live together, and harry does all the cooking."

22 nov, 2011 22:32

Borttagen

Avatar


Solkatten: Nejdå, jag var inte inloggad när jag tog den bilden, man behöver inte vara medlem varken för att byta språk eller för att läsa

22 nov, 2011 22:36

1 2 3

Forum > Off Topic > Fanfiction.net

Du får inte svara på den här tråden.