"I'm a thinker, not a talker"
Forum > Off Topic > "I'm a thinker, not a talker"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
haha ja jag med. fast jag kommer aldrig på nåt att säga, kan bli pinsam tystnad nästan jämt, haha.
20 nov, 2011 23:20 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen