Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

"I'm a thinker, not a talker"

Forum > Off Topic > "I'm a thinker, not a talker"

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


haha ja jag med. fast jag kommer aldrig på nåt att säga, kan bli pinsam tystnad nästan jämt, haha.

20 nov, 2011 23:20

1 2 3

Forum > Off Topic > "I'm a thinker, not a talker"

Du får inte svara på den här tråden.