Några saker man kan klura på..
Forum > Off Topic > Några saker man kan klura på..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonkss
Elev |
20 nov, 2011 14:07 |
|
Kenni NishkiTishki
Elev |
http://kenninishkitishki.tumblr.com
20 nov, 2011 14:09 |
|
Borttagen
|
^
^Skämtet/Meningen kanske var lite sådär finurlig eller skojig. Man t.ex fattar skämtet men tycker inte att den är jätte rolig eller rolig alls. Eller så vill man bara vara dryg ^^ Imo. 20 nov, 2011 14:10 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Tonkss: *Varför skriver man "haha" även fast man inte skrattar? ;D Haha går väl an... men "LMAO" (laughing my ass off) är ju en helt annan sak... HAHA
20 nov, 2011 14:12
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-20 kl. 14:21
|
|
Borttagen
|
^Är inte det ''laughing my ass off''? Eller så är jag bortblåst :s
20 nov, 2011 14:15 |
|
Kenni NishkiTishki
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^Är inte det ''laughing my ass off''? Eller så är jag bortblåst :s haha, tänkte det samma! xd
http://kenninishkitishki.tumblr.com
20 nov, 2011 14:17 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^Är inte det ''laughing my ass off''? Eller så är jag bortblåst :s Skrivet av Kenni NishkiTishki: Skrivet av Borttagen: ^Är inte det ''laughing my ass off''? Eller så är jag bortblåst :s haha, tänkte det samma! xd Jo det är det :$$ är trött och tänkte fel HAHA
20 nov, 2011 14:21 |
|
Kenni NishkiTishki
Elev |
20 nov, 2011 14:22 |
|
Borttagen
|
Vart kommer storken ifrån?
Människan kanske flyger och lämnar ägget? :p 20 nov, 2011 14:24 |
|
Tonkss
Elev |
Skrivet av Kenni NishkiTishki: haha men det kan man ju.. Tonkss haha! Nä du.. trotts det så gör man det hela tiden! Skrivet av childhoodlight: Skrivet av Tonkss: *Varför skriver man "haha" även fast man inte skrattar? ;D Haha går väl an... men "LMAO" (laughing my ass off) är ju en helt annan sak... HAHA ;D Men ändå. Fast jag skriver det hela tiden! XD *HAHA*
20 nov, 2011 14:27 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen