Konstiga matvanor!
Forum > Off Topic > Konstiga matvanor!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
- Knäckebröd med nacho-popcornkrydda
- Popcorn med grillkrydda - Pajdeg - Frusen banan - Popcorn och smält vit choklad osv...
16 nov, 2011 00:08 |
|
adliitam
Elev |
Hmmm,, jag vet inte , jag äter senap och leverpastej? är det konstigt? Och så äter jag nutella på chips, det är ju rätt konstigt?
![]() ![]()
16 nov, 2011 00:18 |
|
Borttagen
|
expelliarmus: frusen banan♥ sååå gott, alla borde testa!
Jag äter jättekonstiga saker, tydligen, för folk påpekar det rätt ofta^^ men just nu står det still, och ändå hade jag en diskussion med min mamma om det här för bara några dagar sedan. Det enda jag kommer på på rak arm är väl pommes i glassen på mcdonalds, och innan jag blev vegetarian doppade jag ibland även chicken nuggets i glass 16 nov, 2011 02:37
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-16 kl. 22:05
|
|
expelliarmus
Elev |
16 nov, 2011 07:42 |
|
mican00
Elev |
16 nov, 2011 08:06 |
|
expelliarmus
Elev |
16 nov, 2011 08:13 |
|
Solkatten
Elev |
Nu de senaste dagarna har det blivit att jag äter en clementin varje kväll innan jag går och lägger mig
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 nov, 2011 09:03 |
|
Mandy Diamond
Elev |
oboypulver på mackan ♥ och innan jag blev nötallergiker älskade jag att ha jordnötssmör och apelsinmarmelad på rostade mackor
[url=http://neato.blogg.se/?tmp=
16 nov, 2011 09:49 |
|
JoLizz
Elev |
16 nov, 2011 20:30 |
|
Jegli
Elev |
fruktsallad med turkisk yoghurt och marabou Schweizernöt
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 16 nov, 2011 20:34 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen