Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Brev Från Hogwarts

Forum > Harry Potter > Brev Från Hogwarts

1 2 3 4 5 6 7
Användare Inlägg
Freja
Elev

Avatar


Jag trodde hela sommaren att det skulle komma en uggla, men den åkte nog vilse!

Everything is Dramione and nothing hurts.

19 nov, 2011 16:44

Drake
Elev

Avatar


Mitt brev är tyvär väldigt försenat, jag har redan hunnit fylla 14...

19 nov, 2011 16:47

LauraTree
Elev

Avatar


Såklart jag skulle vilja åka till Hogwarts, fast jag skulle sakna alla mina fina vänner
Men Hogwarts är ju det underbaraste stället i hela världen!!!!!!!!

19 nov, 2011 16:52

Cailine
Elev

Avatar


Asså det var Errol som fick skicka mitt brev, så alltså, han tappade det...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m86wu9ArJq1qmczy9o5_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6z86rNftV1rpk96wo2_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m691rx99vn1ryiagzo1_500.gif

19 nov, 2011 17:03

Borttagen

Avatar


Jag skulle åkt dit!!

19 nov, 2011 17:04

Rebbster
Elev

Avatar


Jag vet inte, för hade Hogwarts funnits på riktigt hade vi ju säkerligen inte läst några böcker om det och då tror jag faktiskt inte att jag skulle göra det när det. Å andra sidan skulle jag inte vara samma person utan Potter, så jag vet inte...

Skulle jag få det och veta om det så kanske... Fast å andra sidan så skulle jag inte kunna leva med at veta att jag hade chansen, så ja ^^

Jag tror när vi går genom tiden att allt det bästa inte hänt än.

23 nov, 2011 19:03

Borttagen

Avatar


Kommer ihåg när jag var liten & satt och vänta på brev mer än jultomten. Inget kom..

23 nov, 2011 20:38

kakan42
Elev

Avatar


jag skulle dö om jag fick det jag skulle bli såååå glad men det vorre kul att se om jag kunde se testralterna

23 nov, 2011 20:43

EmoCrew
Elev

Avatar


Jag är helt säker på att mitt brev försvann på vägen och att uglan fortfarande letar efter den.
Jag får hoppas att den hittar den snart..

23 nov, 2011 20:57

Freja
Elev

Avatar


Jag ska dit punkt slut!

Everything is Dramione and nothing hurts.

23 nov, 2011 21:12

1 2 3 4 5 6 7

Forum > Harry Potter > Brev Från Hogwarts

Du får inte svara på den här tråden.