Julmusik!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DeathDownAlex
Elev |
http://www.youtube.com/watch?v=IXOQbZPP6N8&feature=player_embedded
Det finns ingenting som gör mig mer frustrerad än julen, det är inte det att jag inte gillar jul men allt det här om att man MÅSTE vara glad gör mig helt galen. Och den här är riktigt fin. http://www.youtube.com/watch?v=ZwCCvAdXY6g&feature=player_embedded 24 nov, 2011 17:17 |
|
Borttagen
|
24 nov, 2011 17:45 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Mxpx -- Christmas Night of the Living Dead
♥ 24 nov, 2011 17:51 |
|
Adina
Elev |
Här är mina favoriter bland julrelaterade låtar!
Harry And The Potters- Christmas At Hogwarts Wham!-Last Christmas Hello Saferide- iPod X-mas All Caps-Christmas Wish Hank Green- Jesus Gets Nothing For Christmas Owl City- Peppermint Winter Weird "Al" Yankovic- The Night Santa Went Crazy Imogen Heap - Just For Now Celine- Ilkebånd Og Röde Hjerta Tom Lehrer- A Christmas Carol LIGHTS- My Boots :) 24 nov, 2011 18:29 |
|
LeeJordanhjärta
Elev |
Last christmas
24 nov, 2011 18:32 |
|
mitchan
Lärare |
är medveten om att det är mer av en halloweenlåt, men då jag lyssnade på den hela julen 2008 så får jag extrema julkänslor av charlie mcdonnells in the absence of christmas
:' ) ![]()
24 nov, 2011 18:36 |
|
Borttagen
|
http://www.youtube.com/watch?v=Ui9067H2mc0
Är det någon låt som sprider jul glädje så är det den här, sjukt härligt 24 nov, 2011 18:47 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen