Syskon?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AliciaPotter
Elev |
Slytherin ?!?! Gamla hederligia Emelie är i slytherin,Emelie aldrig trodde jag........varför har ni samma konto Felicia och levicia?
Gryffindor in my heart. Pokemon ♥ 1 nov, 2010 20:37 |
|
EmelieOMG
Elev |
Skrivet av AliciaPotter: Slytherin ?!?! Gamla hederligia Emelie är i slytherin,Emelie aldrig trodde jag........varför har ni samma konto Felicia och levicia? Ja,jag är i slytherin,Alla är väl inte onda där eller?vem säger att såna som jag inte kan vara i slytherin,och bara i dom 3 andra 1 nov, 2010 20:42 |
|
MattiasD
Elev |
Sorteringshatten...
1 nov, 2010 20:44 |
|
TwinSisters
Elev |
Skrivet av AliciaPotter: Slytherin ?!?! Gamla hederligia Emelie är i slytherin,Emelie aldrig trodde jag........varför har ni samma konto Felicia och levicia? palla orka göra en ny email address,förresten så hänger vi jämt med varandra 1 nov, 2010 20:44 |
|
Ravenclaw
Elev |
Varför fick mamma så många barn? -_-'
Ravenclaw <3 ♥ Pokemon 4ever ♥ 1 nov, 2010 20:47 |
|
Faxi-chan
Elev |
Tyvärr inte. Jag hade ett syskon på allas våra underbara hogwarts.nu, men det var ju åratal sedan ...
4 nov, 2010 19:11 |
|
sandralovgood
Elev |
3 nov, 2011 09:35 |
|
Salazar1
Elev |
3 nov, 2011 10:15 |
|
expelliarmus
Elev |
3 nov, 2011 10:50 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
3 nov, 2011 11:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen