Pluggläge!
Forum > Off Topic > Pluggläge!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Denna fantastiska låt får mig alltid på pepphumör!
http://open.spotify.com/track/3ViG53I02hn2DmNybJXZ1h 14 nov, 2011 23:02 |
|
Kintsugi
Prefekt |
HAHAHAHAHAHAHAHA! ♥ Du gav mig dagen skratt med tårar vill jag lova. Synd att mina tummar är förbrukade redan. _________________ När jag pluggade brukade det se ut så här: Grejen är nog den att jag aldrig haft problem med att plugga. Däremot har jag haft problem med att börja ta tag i det till och från (har oftast blivit en, två kvällar innan slutlig inlämning/provdag osv). och när det kom till musik så blev det sällan någon sådan. När det var stress-plugg krävdes tystnad i området och när det var soft-plugg en söndag hade jag hellre på radion och halvlyssnade på den ibland. ^^ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 nov, 2011 22:47 |
|
Borttagen
|
Jag har de senaste veckorna mest lyssnar på Within Temptations album The Unfogiving - ett sjukt bra plugg album. Sedan att jag har delar av det när jag springer gör dock att det börjar bli lite tjatigt. Nu denna veckan har jag lyssnar mycket på Sophie Zelmani! Fungerar utmärkt
Jag pluggar bäst med en kanna te, och gärna en kompis som man kan snacka med samtidigt Men inte vem som helst, måste vara en man får någonting gjort med Och expelliarmus Jag får inte spelningslistan att fungera :O 17 nov, 2011 22:58 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen