Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Karaktärerna

Forum > Harry Potter > Karaktärerna

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Luna!

28 nov, 2011 18:35

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Jag skulle vilja vara Hermione.

28 nov, 2011 18:36

Freja
Elev

Avatar


Hermioneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Everything is Dramione and nothing hurts.

28 nov, 2011 18:37

Roxy Godness
Elev

Avatar


hermione eller ginny luna och neville är också coola

Can you dance like a hippogriff?

28 nov, 2011 18:39

Borttagen

Avatar


TOM RIDDLE FÖR HAN ÄR SÅ JÄVLA COOL ... eller?
Men jo, Tom förfan! Eller Draco. För de är ett par intressanta karaktärer som skulle vara extremt underhållande att spela som.

28 nov, 2011 21:42

Borttagen

Avatar


Draco helt klart eller Ginny

28 nov, 2011 21:46

Borttagen

Avatar


Helt klart Ginny eller Cho Chang (tillfällena att ge Daniel en blöt kyss klart) Annars Hermione klart!

28 nov, 2011 21:46

STORrY
Elev

Avatar


Tonks eller Hagrid, så coola

Kawaii :3

28 nov, 2011 21:54

1 2 3

Forum > Harry Potter > Karaktärerna

Du får inte svara på den här tråden.