Karaktärerna
Forum > Harry Potter > Karaktärerna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Luna!
28 nov, 2011 18:35 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Jag skulle vilja vara Hermione.
28 nov, 2011 18:36 |
|
Freja
Elev |
Hermioneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Everything is Dramione and nothing hurts. 28 nov, 2011 18:37 |
|
Roxy Godness
Elev |
hermione eller ginny luna och neville är också coola
Can you dance like a hippogriff? 28 nov, 2011 18:39 |
|
Borttagen
|
TOM RIDDLE FÖR HAN ÄR SÅ JÄVLA COOL ... eller?
Men jo, Tom förfan! Eller Draco. För de är ett par intressanta karaktärer som skulle vara extremt underhållande att spela som. 28 nov, 2011 21:42 |
|
Borttagen
|
Draco helt klart eller Ginny
28 nov, 2011 21:46 |
|
Borttagen
|
Helt klart Ginny eller Cho Chang (tillfällena att ge Daniel en blöt kyss klart) Annars Hermione klart!
28 nov, 2011 21:46 |
|
STORrY
Elev |
Tonks eller Hagrid, så coola
Kawaii :3 28 nov, 2011 21:54 |
Forum > Harry Potter > Karaktärerna
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen