Vill du vara med i en "dokusåpa"?
Forum > Off Topic > Vill du vara med i en "dokusåpa"?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av scarhead: kanske i detdär programmet man får göra massor av saker i mörkret eller vad var det jag tänkte på.... Wipeout var det ja! om jag nu inte hade varit rädd för dendär snurrsaken och att falla så långt ner i vattnet Du tänker på total black out! Jag skulle vilja vara med i hål i väggen. Bortsett från att man måste ha på sig dom där hemska dräkterna. xD 13 nov, 2011 20:39 |
|
Celebikai
Elev |
Project Runway verkar kul, men jag kan inte sy .-.
Och Top Model, minus alla nakenfotograferingar. Och fotograferingar i underkläder/badkläder. Och absolut inte fotograferingarna med den gigantiska spindeln, eller med en massa bin. ![]()
13 nov, 2011 20:53 |
|
SweetSweet
Elev |
Jag skulle vilja vara med i Project Runway men jag är inte så bra på att sy...
Annars skulle Wipeout vara väldigt kul! Top model skulle vara nice, men jag har inte direkt en modells kropp. Men om jag kom med skulle jag vara väldigt glad! If I'm louder, would you see me? Would you lay down, in my arms and rescue me. 'Cause we are the same, you save me. When you leave it's gone again... 13 nov, 2011 20:54 |
|
ikka
Elev |
Jag tycker många dokusåpor verkar roliga att vara med i, så länge det inte handlar om att vara snygg eller ha en massa oseriösa förhållanden.
Jag skulle dock hellre vara med i något frågesportsprogram eller liknande. Typ "Vem vet mest?" - älskar det! ♥ Åh, när jag var liten ville jag alltid vara med i Wild Kids, Amigo eller Rea. ...Det vill jag nog fortfarande. :$ ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
13 nov, 2011 20:56 |
|
Amandan
Elev |
13 nov, 2011 21:00 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Om jag hade kunnat sjunga fint hade jag velat vara med i glee... Men det kan jag inte. ;_; OCH JA, JAG VET ATT GLEE INTE ÄR EN DOKUSÅPA MEN DET ÄGER SÅ MYCKET SÅ DET RÄKNAS SOM ALLT! thiiiis so much wolfstar deserved better. 13 nov, 2011 21:02 |
|
Borttagen
|
Vill väl inte vara med i en dokusåpa eller liknande direkt, men jag skulle gärna varit med i Friends om de fortfarande spelade in avsnitt av det haha.. :'
13 nov, 2011 21:07 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av leumas vän: åh, justja, tack! Skrivet av scarhead: kanske i detdär programmet man får göra massor av saker i mörkret eller vad var det jag tänkte på.... Wipeout var det ja! om jag nu inte hade varit rädd för dendär snurrsaken och att falla så långt ner i vattnet Du tänker på total black out! Jag skulle vilja vara med i hål i väggen. Bortsett från att man måste ha på sig dom där hemska dräkterna. xD 13 nov, 2011 21:08 |
|
EmahS
Elev |
Vem vet mest? och Halv åtta hos mig! haha
Tävlar mot mig själv i Vem vet mest? varje kväll hah och kalla mig galen, men av alla dokusåpor så hade jag velat testa på Big Brother...
14 nov, 2011 11:08 |
|
Danzi
Elev |
Helt ärligt så skulle det fan mig vara kul att testa på att vara med i Big Brother, bara för att se hur det verkligen är att vara isolerad sådär länge osv haha
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
14 nov, 2011 13:04 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen