Fars dag
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amandan
Elev |
13 nov, 2011 15:02 |
|
Borttagen
|
Vi firar inte mors eller fars dag.
13 nov, 2011 15:55 |
|
adliitam
Elev |
13 nov, 2011 15:56 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag får fira min far på håll eftersom jag inte bor hemma längre :c men han har fått en film
without something there is no nothing 13 nov, 2011 16:36 |
|
baramin
Elev |
Vi firar inte far eller mors dag, ser ingen poäng med det. Man ska alltid visa uppskattning imo, sprida ut det på året istället för att bara låta allt *EXPLODERA* på en dag. Eller, okej, vi gjorde godare söndagslunch än vanligt. Det var nog allt.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 13 nov, 2011 17:47 |
|
Hotissue
Elev |
Jag skrev grattis på facebook i samma veva som han skrev grattis på födelsedagen till mig
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
13 nov, 2011 18:08 |
|
kinshaw
Elev |
13 nov, 2011 18:10 |
|
Miss_J
Elev |
HiHi.. har bakat cupkakes till min pappa som ade på si en "KRAMA MIG"-Tshirt ;P
Bluää WIT BEYOND MEASURE IS MANS GREATEST TREASURE Spoiler:
Tryck här för att visa! 13 nov, 2011 18:37 |
|
The Noble Lion
Elev |
Kom på igår att det var farsdag idag, så snabbade mig på och ritade en bild till honom. Haha jag vet, det brukar man göra när man är typ 6 men jaja.. Han blev glad i alla fall.
13 nov, 2011 18:46 |
|
sandralovgood
Elev |
13 nov, 2011 18:47 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen