UppCon12
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
13 nov, 2011 13:30 |
|
mitchan
Lärare |
Jag ska antagligen på Uppcon. Kanske. Jag och min kompis går dit bara för att, liksom. Vi typ sitter på marken och gör ingenting av det som folk betalar för, och iår är det ju dyrare så jag vet inte om det är supervärt. Liksom hänga på UKK kan man ju göra en helt vanlig helg utan att betala alls. Blir lite så.
Men ja, eftersom vi känner massa som både jobbar på och besöker Uppcon lär det nog bli så att vi slösar pengar och går dit ändå :' ![]()
13 nov, 2011 13:32 |
|
Cyachi
Elev |
^
^Åh, en vän till mig har också föreslagit Nami! Vi pratade dock lite om det sen, och kom fram till att det nog passar mig bättre med Robin. ![]() (fast skulle behöva fixa mörkare hår och linser). Och ja, det har jag också läst någonstans! 13 nov, 2011 13:36 |
|
Borttagen
|
^ Du har nog rätt i att robin skulle passa bättre, ja. ^^
Jo det är alltid lika roligt att läsa lite sådana saker, rent allmänt och ja tror det var LBJF. Men jag blev väldigt road när man läser det: Zoro - Japansk Nami - Svensk Sanji - Fransk (stor chock eller hur? Franky - Amerikan ..... Tonytony choppa - Kanadensare Fyfasen vilken diss mot Kanada kände jag, fick mig ett gott skratt. (skrev bara dem jag kom ihåg.) TonyTony Choppa: 13 nov, 2011 13:40 |
|
Borttagen
|
13 nov, 2011 14:10 |
|
Borttagen
|
Shikes kommer nog, hon brukar åka på UppCon. :3
13 nov, 2011 15:58 |
|
Borttagen
|
13 nov, 2011 18:17 |
|
Borttagen
|
13 nov, 2011 18:37 |
|
Borttagen
|
^ Det hade jag kunnat tänka mig om jag hade haft en pandadräkt.
13 nov, 2011 18:41 |
|
Borttagen
|
13 nov, 2011 18:43 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen