Önskelista.
Forum > Off Topic > Önskelista.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
13 nov, 2011 00:55 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av cannedcorn: Funderar på att inte önska mig något till jul. Att alla som planerat att ge mig en julklapp ska istället skänka de pengarna de tänkt lägga ner på en julklapp till mig till välgörenhet istället. T ex PETA. Och se ge mig ett papper eller något där det står till vad och hur mycket dom skänkt. Det skulle nog göra mig gladare än saker ♥ åh sånt här är verkligen jättefint och gör mig så himla glad! GO YOU!!
13 nov, 2011 01:13 |
|
cannedcorn
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av cannedcorn: Funderar på att inte önska mig något till jul. Att alla som planerat att ge mig en julklapp ska istället skänka de pengarna de tänkt lägga ner på en julklapp till mig till välgörenhet istället. T ex PETA. Och se ge mig ett papper eller något där det står till vad och hur mycket dom skänkt. Det skulle nog göra mig gladare än saker ♥ åh sånt här är verkligen jättefint och gör mig så himla glad! GO YOU!!
13 nov, 2011 01:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Alla HP-böcker på engelska Dem tre sista HP-filmerna Andra böcker Kom på lite mer... En hufflepuffhalsduk Sims 3 husdjur 4 dec, 2011 13:36 |
|
Fantasia
Elev |
4 dec, 2011 13:41 |
|
grodan-boll
Elev |
Önskar mig typ bara Page to Screen, känner att jag redan har allt som jag behöver
SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 4 dec, 2011 13:45 |
|
Borttagen
|
Fick hunden igårkväll... 8D ♥
4 dec, 2011 13:46 |
|
Borttagen
|
Jag önskar mig i stora drag ett objektiv, några skivor, några Sims 3-expansioner, ett par böcker och typ DVD-boxar med serier. eheh :]
4 dec, 2011 13:46 |
|
Borttagen
|
Jag önskar mig:
*3D Tv *En egen rum *HPDHP2 på dvd. *En cd skiva av Darin 4 dec, 2011 13:49 |
|
Borttagen
|
Kan tänka mig ett nytt presentkort på CDON, så kan jag köpa det jag vill ha själv
4 dec, 2011 13:49 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen