Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Spex foto

Forum > Off Topic > Spex foto

1 2 3
Användare Inlägg
Eilonwy
Elev

Avatar


Vi hade spex med temat "Heaven vs Hell", där hälften var demoner och hälften änglar, med vår lärare i mitten som var "den allsmäktige" ^^

Even the darkest night will end and the sun will rise

12 nov, 2011 22:48

expelliarmus
Elev

Avatar


Tema i nian; Fjortis/PJ -.-
Tema i ettan; Naturgodis (vi var naturarna och så hade vi massor av godis med på bilden)
Tema i tvåan; Naturkatastrof klass 2-varning (vi var återigen naturarna + lite katastrofala, och klass 2 passade ju bra eftersom att vi går i tvåan. Vi var klädda i regnkläder, stövlar, hade paraplyn, en meterolog med karta & en skitstor gummianka)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyvd2jjLx11qgje7ho1_400.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lsvd9cOJ7V1r4p3tmo1_500.png

12 nov, 2011 23:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av expelliarmus:
Tema i nian; Fjortis/PJ -.-
Tema i ettan; Naturgodis (vi var naturarna och så hade vi massor av godis med på bilden)
Tema i tvåan; Naturkatastrof klass 2-varning (vi var återigen naturarna + lite katastrofala, och klass 2 passade ju bra eftersom att vi går i tvåan. Vi var klädda i regnkläder, stövlar, hade paraplyn, en meterolog med karta & en skitstor gummianka)


HAHA, naturgodis och naturkatastrof gjorde min kväll!

13 nov, 2011 01:46

Fang
Elev

Avatar


Jag kan inte se länken.

13 nov, 2011 10:13

baramin
Elev

Avatar


Vi tar alltid i början på terminen, ah. Eftersom vår klass är helt crazy kommer vi absolut inte komma överens om något tema, så man får leka lite för sig själv. Kommer att bli så bra. Nä, skoja, jag kommer antagligen komma som vanligt fast med en rosa cowboy-hatt eller något annat fult.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

13 nov, 2011 10:33

1 2 3

Forum > Off Topic > Spex foto

Du får inte svara på den här tråden.