Nästa år; 2012!
Forum > Off Topic > Nästa år; 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av annawpotter: Haha.. men det är väldigt uppmärksammat denna gången. Det har ju till och med kommit en film om det. Jag tror inte på det men... man vet ju aldrig. Precis som Margaret skrev så är det på grund av att Maya-indianernas kalender slutar nästa år. De har kommit på väldigt mycket mystiska grejer som faktiskt blivit sanna. Bl.a förutsåg de 11 september. Saken är ju den att Mayaindianerna aldrig har sagt att jorden går under på grund av att deras kalender tar slut. Sååå... de själva tror inte ens på det :-) Nästa år ska jag: - Till London - Åka på klassresa - Börja på gymnasium - LEVA LIVET
12 nov, 2011 21:02 |
|
Twix
Elev |
- Jag fyller 12
Ja... så mycket mer är det nog inte... Men ändå ska det bli liksom coolt att det blir 2012, vet inte varför, det är bara coolt 12 nov, 2011 21:03 |
|
Borttagen
|
Nästa år:
- LeakyCon - UppCon - Turkiet - England - Opererar mig - Gymnasium (fml) - Iran (kanske) - Piercar mig :3 - Släktträff (har inte sett dom på 6 år :s ) - Emilie Autumn ♥ 12 nov, 2011 21:04
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-12 kl. 21:07
|
|
Borttagen
|
LUND ÄR EN BRA STAD DU BORDE KOMMA HIT TYCKER JAG! 12 nov, 2011 21:05 |
|
annawpotter
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av annawpotter: Haha.. men det är väldigt uppmärksammat denna gången. Det har ju till och med kommit en film om det. Jag tror inte på det men... man vet ju aldrig. Precis som Margaret skrev så är det på grund av att Maya-indianernas kalender slutar nästa år. De har kommit på väldigt mycket mystiska grejer som faktiskt blivit sanna. Bl.a förutsåg de 11 september. Saken är ju den att Mayaindianerna aldrig har sagt att jorden går under på grund av att deras kalender tar slut. Sååå... de själva tror inte ens på det :-) Nästa år ska jag: - Till London - Åka på klassresa - Börja på gymnasium - LEVA LIVET Som sagt, jag tror inte på det. Men detta är vad folk säger och anledningen till varför det är så uppmärksammat. Andra saker som händer mig: - Jag fyller 18 - Börjar 3an - Sista Twilight film kommer - The Hobbit kommer - Studio tour på Leavsden öppnar!!!! ![]()
12 nov, 2011 21:06
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-12 kl. 21:07
|
|
Salazar1
Elev |
-Bli 13
-Åka till Calmar open -Sluta i Stehag -börja på källeberg(sjuan) Många fler saker som blir helt ÅZUM Slytherin Pride 12 nov, 2011 21:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ikka: Vi ses i Nalen och UppcCon - Jag fyller 18 år! - Min kompis från Lund kommer hit & går på UppCon12 med mig ♥ - Emilie Autumn på Nalen ♥ 12 nov, 2011 21:07 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ikka: Vi ses i Nalen och UppcCon - Jag fyller 18 år! - Min kompis från Lund kommer hit & går på UppCon12 med mig ♥ - Emilie Autumn på Nalen ♥ Åh, jag visste inte att du skulle på UppCon! :o AWESOME. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
12 nov, 2011 21:15 |
|
superman
Elev |
- förhoppningsvis åka till Kalmar och gå på julbal.
- åka till Jordanien och bli brrruuuun och bada (i januari). - bli byxmyndig. - fira vänner som blir byxmyndiga. - förhoppningsvis ha en grym sommar. - förmodligen åka till New York och kanske även någonstans i Storbritanien. - börja nian. - plugga sönder mig själv. - njuta av mitt sista år i grundskolan och världens finaste klass. 12 nov, 2011 21:18 |
|
Solkatten
Elev |
Jag ser sjukt fram emot näst år
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 nov, 2011 21:19 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen