Stjärnsyster/bror
Forum > Off Topic > Stjärnsyster/bror
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det finns ganska många med mitt namn då det är ganska vanligt. Vet dock inte om det finns något med samma mellannamn med..
12 nov, 2011 20:24 |
|
IamAK
Elev |
jag tvivlar starkt på att jag har en stjärnsyster.
12 nov, 2011 20:28 |
|
Borttagen
|
jag vart addad på facebook förut av en som hade samma för och efternamn som mig... Det var allt vi hade gemensamt o hon skrev aldrig ngt åt mig så jag tog bort henne efter ett tag -.-
12 nov, 2011 20:28 |
|
Ida S
Lärare |
Haha men på tal om samma namn, har två i min klass som heter exakt samma sak. Med samma stavning på både förnamn och efternamn också.
De liknar till och med varandra... klär sig lika och är kompisar. Hah, och de är killar Jag misstänker faktiskt stjärnbröder i det fallet, även om de inte är födda på samma datum! ^^ "we live together, and harry does all the cooking." 12 nov, 2011 20:30 |
|
superman
Elev |
Jag är den enda som heter Ellen Stålnacke Nero i världen så nej, tyvärr
Min kompis träffade en tjej med nästan exakt samma namn som läste samma bok och var på exakt samma sida som henne. Pretty cool. 12 nov, 2011 20:42 |
|
popohaejo
Elev |
Jag började prata med en tjej på tumblr sen länkade hon sin facebook till mig och då såg jag att hon heter PRECIS samma sak som jag och vi är dom enda 2 i sverige som heter så..ganska coolt sammanträffande tycker jag..
![]()
petitegossip.se
12 nov, 2011 20:45 |
|
ikka
Elev |
Det finns flera med mitt namn i Sverige, men inte så många tror jag. Det lär inte finnas någon nån annanstans i världen heller eftersom jag har ett Ö i mitt efternamn. Skulle dock bli väldigt glad om jag faktiskt hade en stjärnsyster
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
12 nov, 2011 20:47 |
|
scarhead
Lärare |
måste tillägga att jag är nog den enda i sverige som heter det, eller över huvudet taget heter det jag heter, men i finland är det kanske rätt vanligt...
12 nov, 2011 20:47 |
|
Tonkss
Elev |
Förut kände jag en tjej som hette Maja (precis som jag ) som fyllde år samma dag (29 maj) som jag (fast inte samma år).
Oj, vad många parenteser det blev! xD
12 nov, 2011 21:04 |
|
Salazar1
Elev |
Samma namn, samma födelsedatum och år, några timmars mellanrum, våra föräldrar känner varrandra men vi har inte samma efternamn
Slytherin Pride 12 nov, 2011 21:09 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen