HPvecka i Stockholm
Forum > Harry Potter > HPvecka i Stockholm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
samfora
Elev |
Skrivet av Margaret: Åh, det låter intressant. Kan inte lova något nu men jag skulle eventuellt kunna hjälpa till med något. Bor i Märsta, så det tar typ 20 minute, inte så farligt. Tack så mycket, de skulle vara jättekul Hogwarts will always be there to welcome you home. 11 nov, 2011 23:50 |
|
Langlock
Elev |
Ååh, önskar jag var där! ♥
Until the end. 11 nov, 2011 23:56 |
|
Solkatten
Elev |
Skulle vara jätteroligt att komma ju
Förresten, vad gör man göra under G.E.T och F.U.T.T - proven? ^^ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 nov, 2011 00:05 |
|
samfora
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skulle vara jätteroligt att komma ju Förresten, vad gör man göra under G.E.T och F.U.T.T - proven? ^^ Åh, synd... Men jag tror att det blir lite mer som en frågesport, där man kanske får betyg på hur mycket man vet om Harry Potter-världen? Jag vet inte riktigt, kom gärna med roliga förslag Hogwarts will always be there to welcome you home. 12 nov, 2011 00:24 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av samfora: Sollentuna Bibliotek i norra Stockholm anordnar en Harry Potter-vecka under sportlovet (v. 9). Där kommer erbjudas tipsrundor, GET och FUTT-prov, maskerad, loppmarknad, filmvisning och allmän HPnördning. Mer info kommer senare, men nu behöver vi lite hjälp. Vi söker husalfer till en eller flera dagar, som kan hjälpa till med lite av varje. Det kommer att vara öppet för alla åldrar, så kanske det till och med behövs någon som läser högt ur böckerna för några yngre barn. Kommentera gärna om ni är intresserade eller har några bra önskemål och ideér. Tack på förhand, och jag hoppas att många av er mugglisar kommer Åh, vad kul De hade det i Katrineholm också. När är det? 12 nov, 2011 08:55 |
|
samfora
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av samfora: Sollentuna Bibliotek i norra Stockholm anordnar en Harry Potter-vecka under sportlovet (v. 9). Där kommer erbjudas tipsrundor, GET och FUTT-prov, maskerad, loppmarknad, filmvisning och allmän HPnördning. Mer info kommer senare, men nu behöver vi lite hjälp. Vi söker husalfer till en eller flera dagar, som kan hjälpa till med lite av varje. Det kommer att vara öppet för alla åldrar, så kanske det till och med behövs någon som läser högt ur böckerna för några yngre barn. Kommentera gärna om ni är intresserade eller har några bra önskemål och ideér. Tack på förhand, och jag hoppas att många av er mugglisar kommer Åh, vad kul De hade det i Katrineholm också. När är det? Sportlov, vecka 9. Hogwarts will always be there to welcome you home. 12 nov, 2011 11:36 |
|
seamus
Elev |
Det låter kul. Skulle ha hjälp till om jag bodde där.
Kom igen nu hogwarts. Vi är bättre än andra skolor.
12 nov, 2011 16:01 |
|
samfora
Elev |
Tack för intresset ^^ Men vi behöver fler roliga ideér!
Hogwarts will always be there to welcome you home. 14 nov, 2011 18:14 |
|
joel9324
Elev |
14 nov, 2011 18:20 |
|
Rawenclaw!
Elev |
Aa jag bor i götet. Jag kanske kan komma endå...
14 nov, 2011 18:26 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen