LeakyCon 2012
Forum > Harry Potter > LeakyCon 2012
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LoveIsThis
Elev |
FML kommer inte få!!!!!
"Don't worry,you're as sane as I am" 11 nov, 2011 22:39 |
|
si_tonks
Elev |
Haha, även om jag skulle råka vara tillräckligt gammal så kommer jag nog ändå inte få gå eftersom att jag ska till Julbalen i Kalmar i vinter x)
![]()
11 nov, 2011 22:42 |
|
Borttagen
|
OMGOMGOMGOMG!!!!! Fast jag kommer inte kunna åka :'(
11 nov, 2011 22:54 |
|
samfora
Elev |
JAG VILL SÅ GÄRNA ÅKA! Min mamma ger mig helt klart tillåtelse, för hon vill också dit, men nu är det ju den dumma pengafrågan.... >.<
Hogwarts will always be there to welcome you home. 11 nov, 2011 22:57 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
11 nov, 2011 23:05 |
|
Remembrall
Elev |
11 nov, 2011 23:28 |
|
accioron
Elev |
11 nov, 2011 23:42 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av Remembrall: fmlllllll bläööhhhhhh ofp jcjmkho32ä Jag säger detsamma. fmlllllll bläööhhhhhh ofp jcjmkho32ä 11 nov, 2011 23:43 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av accioron: Skrivet av Remembrall: fmlllllll bläööhhhhhh ofp jcjmkho32ä du ska med oss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kolla vad hon skrev under ditt logginlägg i min logg : ((((((((
11 nov, 2011 23:43 |
|
Maharajah
Elev |
ALLTSÅ JAG SKA KRIGA FÖR DETTA.
Å jag vill så himla gärna så det finns inte ord för det. Tänk. Tänk vad fint det skulle sitta på mitt sista år på jordelivet att få åka till LeakyCon. CHICAGO HERE I COME 11 nov, 2011 23:53 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen