Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Saker du skäms för-tråden!

Forum > Off Topic > Saker du skäms för-tråden!

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skäms för ingenting.

12 nov, 2011 00:31

IamAK
Elev

Avatar


jag skäms över att jag ofta känner mig "vilse", osjälvständig, hjälplös... jag har svårt att göra eller börja på saker som jag inte vet allt om eftersom jag är rädd för att göra fel, skämma ut mig eller inte vara tillräckligt bra. och så är jag obeslutsam.

Skrivet av Somnium:
Jag skäms över att jag inte klarar av att prata inför klassen.

Jag skäms över att jag inte alltid vågar ta kontakt med folk.

Och andra saker, men orkar inte skriva allt nu. xd


det här med.

12 nov, 2011 10:26

Borttagen

Avatar


Just nu skäms jag bara över mina Dumbo-öron -.-'

13 nov, 2011 00:22

Bambi
Elev

Avatar


Jag skäms för att jag har skämt ut mig massor. xD

/Bambi♥

13 nov, 2011 00:26

1 2 3

Forum > Off Topic > Saker du skäms för-tråden!

Du får inte svara på den här tråden.