11/11-11 kl.11.11!
Forum > Off Topic > 11/11-11 kl.11.11!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyOlivia
Elev |
Killarna stod och skrek utanför matsalen haha
![]()
11 nov, 2011 17:53 |
|
Enchanted
Elev |
Jag och mina kompisar gjorde en gruppkram när det var 11/11-11 11:11
11 nov, 2011 17:56 |
|
ikka
Elev |
Jag & några klasskompisar satt och hade klimatmöte (vi ska ha klimatrollspel nästa vecka!) helt plötsligt avbröts förhandlingarna och alla satt och stirrade på mobiler och datorskärmar xD
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
11 nov, 2011 18:15 |
|
Solkatten
Elev |
Jag åt i skolan då tror jag
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 nov, 2011 18:16 |
|
Pixie
Elev |
11 nov, 2011 18:17 |
|
superman
Elev |
Önskade såklart. Efter att mitt och halva klassens alarm gått på.
11 nov, 2011 18:17 |
|
Ida S
Lärare |
Jag och min kompis hade precis tagit mat och skyndade oss så vi skulle hinna sätta oss innan den slog över till 11.12, jag hann precis ta en skärmbild på mobilen men min kompis ägnade denna heliga minut åt att peta ut ananasbitarna ur de rivna morötterna så hon missade det, hahahaha!
"we live together, and harry does all the cooking." 11 nov, 2011 18:22 |
|
Katla
Elev |
Jag satt i matsalen då och räknade ner med Berber (Klasskompis) på Idas mobil (Också klasskompis).
När den blev 11.11 hoppade vi runt och skrek ELVA ELVA ELVA ELVA ELVA i elva sekunder. Epic ♥ När den blev 11.12 sa jag till Knizzlare att hon hade missat den magiska minuten. She got a bit mad about that. ♏︎ 11 nov, 2011 18:23 |
|
Solkatten
Elev |
Nästa år är det dags för den 12 december 2012 kl.12.12
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 nov, 2011 18:25 |
|
Borttagen
|
Jag gick i en korridor på skolan när jag såg det, men visste inget om önskningar haha.
11 nov, 2011 18:31 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen