Vi i femman!
Forum > Off Topic > Vi i femman!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: precis, och jag svarar: oh my rowling, ja! är inte du.. miyuki?! Skrivet av scarhead: vi fick inte ens rätta men tänk om vi möts och så kommer en HP-fråga upp, så skriker vi/något samtidigt och nästan har fight om vem som ska svara♥ men skulle den frågan dyka upp skulle alla i min klass bah ''MATILDA SVARAAA'' Jah, och sen bah: Vänta, är inte du scarhead? 10 nov, 2011 19:57 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: precis, och jag svarar: oh my rowling, ja! är inte du.. miyuki?! Skrivet av scarhead: vi fick inte ens rätta men tänk om vi möts och så kommer en HP-fråga upp, så skriker vi/något samtidigt och nästan har fight om vem som ska svara♥ men skulle den frågan dyka upp skulle alla i min klass bah ''MATILDA SVARAAA'' Jah, och sen bah: Vänta, är inte du scarhead? Och jag sitter någonstans i publiken och bara "MEN HERREGUUUUUUUUUDDDDDDDDDDDD!!!"
Tumblr.
10 nov, 2011 19:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna 1: Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: precis, och jag svarar: oh my rowling, ja! är inte du.. miyuki?! Skrivet av scarhead: vi fick inte ens rätta men tänk om vi möts och så kommer en HP-fråga upp, så skriker vi/något samtidigt och nästan har fight om vem som ska svara♥ men skulle den frågan dyka upp skulle alla i min klass bah ''MATILDA SVARAAA'' Jah, och sen bah: Vänta, är inte du scarhead? Och jag sitter någonstans i publiken och bara "MEN HERREGUUUUUUUUUDDDDDDDDDDDD!!!" Och sen bah: OMG, DÄR ÄR LUNA 1, *GRUPPKRAM* Sen måste de ta om allting XD 10 nov, 2011 19:59 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Luna 1: HAHAH ja och jag bah ''OMG DET HÄNDE!! Luna 1!!!!Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: precis, och jag svarar: oh my rowling, ja! är inte du.. miyuki?! Skrivet av scarhead: vi fick inte ens rätta men tänk om vi möts och så kommer en HP-fråga upp, så skriker vi/något samtidigt och nästan har fight om vem som ska svara♥ men skulle den frågan dyka upp skulle alla i min klass bah ''MATILDA SVARAAA'' Jah, och sen bah: Vänta, är inte du scarhead? Och jag sitter någonstans i publiken och bara "MEN HERREGUUUUUUUUUDDDDDDDDDDDD!!!" 10 nov, 2011 20:00 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Luna 1: HAHAH ja och jag bah ''OMG DET HÄNDE!! Luna 1!!!! Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: precis, och jag svarar: oh my rowling, ja! är inte du.. miyuki?! Skrivet av scarhead: vi fick inte ens rätta men tänk om vi möts och så kommer en HP-fråga upp, så skriker vi/något samtidigt och nästan har fight om vem som ska svara♥ men skulle den frågan dyka upp skulle alla i min klass bah ''MATILDA SVARAAA'' Jah, och sen bah: Vänta, är inte du scarhead? Och jag sitter någonstans i publiken och bara "MEN HERREGUUUUUUUUUDDDDDDDDDDDD!!!" SÅ SKULLE JAG SÅRINGA NER PÅ ALLAS HUVUDEN OCH BARA "IIIIHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Tumblr.
10 nov, 2011 20:01 |
|
Borttagen
|
Åh vad kul att några här på mugglis är med! Hoppas ni går långt!
Min klass var med i vi i femman för 3 år sedan, och vi kom till semifinalen(på radion) inom sörmland. Egentligen skulle vi kommit ännu längre, men den andra klassen fuskade, sen när dom ställde en fråga så tröck dom direkt och SEN började dom tänka. När tiden var ute så att vi skulle få svara, så svarade dom ändå, och fick rätt för det. Sen var det nån i den klassens förälder som sa att vi sa fel svar, även fast det var rätt. Och domaren var inte mycket bättre heller. Ååh vad man blev irriterad då. 10 nov, 2011 20:04 |
|
EmahS
Elev |
Va roligt! Min klass kom inte med, (sen var inte jag med i uttagningen heller, var på semester då
Men min brossas klass åkte ut precis innan tv. Väldigt synd Men detta är måååånga år sedan. 2000 måste det ha varit. och 2002 för mig
10 nov, 2011 20:07 |
|
scarhead
Lärare |
10 nov, 2011 20:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Åh vad kul att några här på mugglis är med! Hoppas ni går långt! Min klass var med i vi i femman för 3 år sedan, och vi kom till semifinalen(på radion) inom sörmland. Egentligen skulle vi kommit ännu längre, men den andra klassen fuskade, sen när dom ställde en fråga så tröck dom direkt och SEN började dom tänka. När tiden var ute så att vi skulle få svara, så svarade dom ändå, och fick rätt för det. Sen var det nån i den klassens förälder som sa att vi sa fel svar, även fast det var rätt. Och domaren var inte mycket bättre heller. Ååh vad man blev irriterad då. Vad drygt, hoppas de inte gör så för oss här i Uppsala (om vi går vidare) :3 10 nov, 2011 20:08 |
|
Borttagen
|
När ajg var med hände något riktigt skumt. Jag kunde nästan alla svaren och trodde jag skulle få ty 22 poäng. Jag fick under 12... På något sätt så blev det fel, och det var inte jag!
10 nov, 2011 20:09 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen