Kunskapsskolan/gymnasiet?
Forum > Off Topic > Kunskapsskolan/gymnasiet?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jedward lover <3
Elev |
jag går i 6:an där ^^
Håna jedward men våga inte röra mina vänner! STOLT MEDLEM I 000 7 okt, 2012 11:14 |
|
Seriously
Elev |
Har hört talas om det; det finns i min stad. Dock går jag inte där. Går på en annan gymnasieskola.
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 7 okt, 2012 11:26 |
|
jedward lover <3
Elev |
nej det är den inte den är speciell och jag går där nu!! den är bäst!!
Håna jedward men våga inte röra mina vänner! STOLT MEDLEM I 000 10 okt, 2012 15:48 |
|
Borttagen
|
det finns en kunskapskola ( inte gymnasie där jag bor men jag går inte i den men flera av minna kompisar gör det
10 okt, 2012 16:00 |
|
Tuggrus
Elev |
Här kommer:
*dudududuuuu* Min lista på skitbra saker meeed kunskap: * Awesome lärare, vi har bl.a Hipster-Åke, Ögonbryns-Björn och Långe Peter. * Man får awesome vänner * Awesome *host host* crushes *host host* * Man får typ jobba på sin nivå.. så man inte får för lätta eller för svåra uppgifter och så får man jobba i sin egen takt. * Man går även på lektioner (aka. KP) med personer i ungefär samma nivå som en själv * Awesome frändz.. again * Och allt annat är awesome! MUMS! 10 okt, 2012 16:03 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Har ni haft NO-labb? Gick aldrig på vårat pga min fobi.Här kommer: *dudududuuuu* Min lista på skitbra saker meeed kunskap: * Awesome lärare, vi har bl.a Hipster-Åke, Ögonbryns-Björn och Långe Peter. * Man får awesome vänner * Awesome *host host* crushes *host host* * Man får typ jobba på sin nivå.. så man inte får för lätta eller för svåra uppgifter och så får man jobba i sin egen takt. * Man går även på lektioner (aka. KP) med personer i ungefär samma nivå som en själv * Awesome frändz.. again * Och allt annat är awesome! ______________________ Ni som börjar sexan kommer få stå ut med "Jag 1", vilket var det meningslösaste och tråkigaste jag gjort.
10 okt, 2012 16:11 |
|
Tuggrus
Elev |
MUMS! 10 okt, 2012 16:13 |
|
LolFeelings
Elev |
Tuggrus - Ja, jag har för mig att det var ett får, vadå, har ni haft något annat?! o.o
Mina vänner berättade om det i detalj, så... :c ÄLSKAR DIN SIGNATUR, BY THE WAY
10 okt, 2012 16:15 |
|
Borttagen
|
Jag går på Kunskapsskolan Botkyrka
10 okt, 2012 16:16 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Jag funderar på att börja där på gymnasiet. Det är verkligen min grej. Att jobba med vad man vill liksom. ^^
Det ligger en läskigt näsa mig men jag går på kulturama istället. 10 okt, 2012 16:17 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen