Vilken brödrostmodell skulle du helst vilja ha i din ägo?
Forum > Off Topic > Vilken brödrostmodell skulle du helst vilja ha i din ägo?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fang
Elev |
Skrivet av Elley: ´This!Skulle vilja ha en som gjorde dödsrelikerna märket som mönster på brödet 8D 9 nov, 2011 20:11 |
|
Cyachi
Elev |
Åh, ja dödsrelikerna vore ju det ultimata!
9 nov, 2011 20:32 |
|
Borttagen
|
Eller typ HP i blixtbokstäver
9 nov, 2011 20:48 |
|
GinnyOlivia
Elev |
9 nov, 2011 20:59 |
|
MattiasD
Elev |
Jag vill ha en sådn brödrost som finns på hotell. De fungerar att man tar mackan på ett band så färdas den igenom brödrosten för att sedan åka ut på ett annat ställe. Dock har jag ingen bild på hur en sådan ser ut.
Edit: jag hittade en http://www.restaurangmaskiner.com/se/art/brodrost-rullande-band-med-behallare.php 9 nov, 2011 20:59 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Enchanted: lol jag läste "Vilken bröstmodell skulle du helst vilja ha i din ägo?" xD o.o Thiiis xD Jag vill ha den som gör smileysar och meddelanden :3 Älskar rostat bröd, och det vore awesome om man fick små peppmeddelandet till! :' Fast en med HPtema vore ju det ultimata förstås Sen vill jag ju ha en där brödet kommer upp utan att skrämmas också. Jag dör varje gång jag rostar bröd. VARJE GÅNG! -.- wolfstar deserved better. 9 nov, 2011 21:22 |
|
Borttagen
|
^This!!!
9 nov, 2011 21:23 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Elderwand: Oooh fett smart! Du kan väl säga till om du uppfinner en sån? Jag skulle vilja ha en onsynlig, så kan man se när bröden är klara och ploppa upp dem efter önskemål! ;D 9 nov, 2011 21:25 |
|
Miss_Hj
Elev |
Jag skulle vilja ha leopardmönster....!
9 nov, 2011 22:08 |
|
whirlwinds
Elev |
Läste "vilken bröstmodell skulle du vilja ha i ditt öga?"........... Tror jag behöver lite sömn och/eller glasögon
9 nov, 2011 22:15 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen