Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vilken brödrostmodell skulle du helst vilja ha i din ägo?

Forum > Off Topic > Vilken brödrostmodell skulle du helst vilja ha i din ägo?

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Fang
Elev

Avatar


Skrivet av Elley:
Skulle vilja ha en som gjorde dödsrelikerna märket som mönster på brödet 8D
´This!

9 nov, 2011 20:11

Cyachi
Elev

Avatar


Åh, ja dödsrelikerna vore ju det ultimata! Eller typ Hogwarts, men det vore nog svårt att få ner på ett litet rostbröd haha.

9 nov, 2011 20:32

Borttagen

Avatar


Eller typ HP i blixtbokstäver

9 nov, 2011 20:48

GinnyOlivia
Elev

Avatar


Ehum, nu läste jag bröllopsmelodi? xD brödrostmodell är tydligen ett mycket missförstått ord...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_mc937kqJ9u1r350t5o6_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_mc937kqJ9u1r350t5o4_250.gif

9 nov, 2011 20:59

MattiasD
Elev

Avatar


Jag vill ha en sådn brödrost som finns på hotell. De fungerar att man tar mackan på ett band så färdas den igenom brödrosten för att sedan åka ut på ett annat ställe. Dock har jag ingen bild på hur en sådan ser ut.

Edit: jag hittade en http://www.restaurangmaskiner.com/se/art/brodrost-rullande-band-med-behallare.php

9 nov, 2011 20:59

MonsterCookie
Elev

Avatar


Skrivet av Enchanted:
lol jag läste "Vilken bröstmodell skulle du helst vilja ha i din ägo?" xD o.o

Thiiis xD

Jag vill ha den som gör smileysar och meddelanden :3 Älskar rostat bröd, och det vore awesome om man fick små peppmeddelandet till! :'
Fast en med HPtema vore ju det ultimata förstås Eller en av varje kanske? O__O ♥

Sen vill jag ju ha en där brödet kommer upp utan att skrämmas också. Jag dör varje gång jag rostar bröd. VARJE GÅNG! -.-

wolfstar deserved better.

9 nov, 2011 21:22

Borttagen

Avatar


^This!!!

9 nov, 2011 21:23

superman
Elev

Avatar


Skrivet av Elderwand:
Jag skulle vilja ha en onsynlig, så kan man se när bröden är klara och ploppa upp dem efter önskemål! ;D
Oooh fett smart! Du kan väl säga till om du uppfinner en sån?

9 nov, 2011 21:25

Miss_Hj
Elev

Avatar


Jag skulle vilja ha leopardmönster....!

9 nov, 2011 22:08

whirlwinds
Elev

Avatar


Läste "vilken bröstmodell skulle du vilja ha i ditt öga?"........... Tror jag behöver lite sömn och/eller glasögon

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4190059%2F9-3%2F20170802_121833_1761619971_5981a8cd2a6b22bba90d6e3b.jpg

9 nov, 2011 22:15

1 2 3 4 5

Forum > Off Topic > Vilken brödrostmodell skulle du helst vilja ha i din ägo?

Du får inte svara på den här tråden.