Sorteringshatten
Forum > Harry Potter > Sorteringshatten
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Margaret
Elev |
Enligt de flesta test jag gjort så är jag minst Slytherin faktiskt. Jag skulle nog bli Hufflepuffare eller Ravnclaware; det brukar vara väldigt jämnt mellan de elevhemmen för mig.
Att jag är i Slytherin här på mugglis blev helt enkelt bara för att det var vad jag kände för den dagen då jag blev medlem, typ. Fast jag är ändå stolt över att vara här. ![]()
9 nov, 2011 22:13 |
|
Borttagen
|
Slytherin, nästan alltid där jag hamnar. Har gjort 122 frågors testet (med långa mellanrum) alltid mest slytherin. Pottermore Slytherin, måna andra test, Slytherin. Anledningen till att jag blev Ravenclaw här vet jag inte, känns konstigt då jag inte tycker jag passar där, alls. Känner mig dock som en Slytherdor, allra minst en Hufflepuff, det vet jag i alla fall.
9 nov, 2011 22:15 |
|
adliitam
Elev |
9 nov, 2011 22:17 |
|
Ms.Markus
Elev |
10 nov, 2011 08:56 |
|
Allison Lunettes
Elev |
Med tanke på att jag hamnat i Ravenclaw på en massa test och pluggar rätt mkt, så antar jag att jag skulle hamna i Ravenclaw
10 nov, 2011 12:52 |
|
Borttagen
|
Ravenclaw eller Hufflepuff, jag är en liten RavenPuff
10 nov, 2011 15:02 |
|
Borttagen
|
Jag är nog mest Gryffindor men jag är även en Ravenclaw och Hufflepuffare!
Jag tror starkt på att jag skulle hamna i Gryffindor. Och däremot skullle jag aldrig hamna i Slytherin! 10 nov, 2011 15:04 |
|
Borttagen
|
10 nov, 2011 15:19 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Rawenclaw eller Slytherin, vet ej... e smart o e, ja en slytherinnare
//Layla Imagination and dreaming is my life 10 nov, 2011 15:42 |
|
expelliarmus
Elev |
Är 110% säker på att det hade blivit Gryffindor! Om jag mot all förmodan hade blivit sorterad till något annat elevhem hade det varit Slytherin.
10 nov, 2011 15:55 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen