Stöd- och pepptråden
Forum > Off Topic > Stöd- och pepptråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vafan är det för lyx? När jag var liten och opererade mig så fick jag inget efteråt, tror jag. Nu skämmer dem bort tonåringar med glass och gosedjur, jag var liksom mindre än 6 tror jag. ;_; ![]() Haha om du någonsin opererar dig, kommer jag komma med massvis med glass och en gosedjurs panda till dig, bara för att Deal? Deal. 8 nov, 2011 13:25 |
|
EmahS
Elev |
Vilen lyx ni får. När jag opererades för snart 2 år sedan fick jag ingenting. Fick ligga på en avdelning med bara en massa pensionärer eftersom det var fullt där jag skulle vara... Ett rum utan tv, och jag fick inte träffa folk på hela veckan som jag låg inne pga att de var rädda för vinterkräksjukan...
8 nov, 2011 13:26 |
|
Borttagen
|
Jag fick en Piggelin när jag opererade mig! Då var jag 12 tror jag.
peppa mig att plugga fysik snälla! Sitter bara och njuter av storytime ♥ Nightwish nya singel 8 nov, 2011 13:57 |
|
Borttagen
|
^
Sätt fart och plugga nu så kan du sitta så länge du vill sen och se på tv/lyssna på musik eller vad du nu känner för utan att ha massa "måsten" hängande över huvudet! 8 nov, 2011 14:07 |
|
expelliarmus
Elev |
pandan Fast gosedjuret fick jag av min mamma!
8 nov, 2011 15:16 |
|
Borttagen
|
Sanneli: Tack!
8 nov, 2011 15:17 |
|
Celebikai
Elev |
Jag fick en tv, film och några tidningar och spel när jag opererade mig c:
Fanns ett lekrum en bit bort från där jag låg ![]()
8 nov, 2011 16:46 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen