Kladdkakans dag!
Forum > Off Topic > Kladdkakans dag!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag googlade det och fick flera svar på att det var idag... Tillochmed svenska dagbladet sa att det var idag. Fast alltså det är ju ingen officiell dag, så finns ju inget bestämt datum, egentligen. 15 december vet jag är ett datum då det har firats förut. Ett av flera.
7 nov, 2011 20:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Borttagen: Jag googlade det och fick flera svar på att det var idag... Tillochmed svenska dagbladet sa att det var idag. Fast alltså det är ju ingen officiell dag, så finns ju inget bestämt datum, egentligen. 15 december vet jag är ett datum då det har firats förut. Ett av flera. Men... Men... Men... Internet. TT_TT *bryta ihop... 7 nov, 2011 20:32 |
|
Borttagen
|
Som jag sa hemma när jag läste det:
"Come on!" Varför fick jag inte veta det tidigare. Jag skäms för att inte veta det. Men tack, jag tar det imorgon. 7 nov, 2011 20:39 |
|
childhoodlight
Elev |
7 nov, 2011 20:50 |
|
Ginnyy
Elev |
BARA SÅ ATT ALLA VET!
Jag gör världens bästa kladdkaka! Och det säger jag inte bara för att skryta eller något sånt utan för att det faktiskt är sant. Om man tycker att kladdkaka är gott så har man inte smakat på min än!
7 nov, 2011 20:53 |
|
Ida S
Lärare |
^ Ohdeargod. Som den fantast jag är så säger jag: får jag smaka någon gång?! =D
"we live together, and harry does all the cooking." 7 nov, 2011 21:05 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Ida S: ^ Ohdeargod. Som den fantast jag är så säger jag: får jag smaka någon gång?! =D ABSOLUT
7 nov, 2011 21:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginnyy: BARA SÅ ATT ALLA VET! Jag gör världens bästa kladdkaka! Och det säger jag inte bara för att skryta eller något sånt utan för att det faktiskt är sant. Om man tycker att kladdkaka är gott så har man inte smakat på min än! Dela med dig? 7 nov, 2011 21:16 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginnyy: BARA SÅ ATT ALLA VET! Jag gör världens bästa kladdkaka! Och det säger jag inte bara för att skryta eller något sånt utan för att det faktiskt är sant. Om man tycker att kladdkaka är gott så har man inte smakat på min än! Dela med dig? absolutlio
7 nov, 2011 21:17 |
|
Borttagen
|
Haha, det visste jag inte. Fast mamma hade köpt kladdkaka och jag misstänkte ingenting, tyckte bara att mamma var så snäll som köpte kladdkaka ;D
7 nov, 2011 21:24 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen