Vad har du ätit idag?
Forum > Off Topic > Vad har du ätit idag?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amandan
Elev |
7 nov, 2011 19:59 |
|
Borttagen
|
Jag måste äta mer, I feel. It's good for me.
7 nov, 2011 20:00
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 7 kl. 20:02
|
|
expelliarmus
Elev |
7 nov, 2011 20:00 |
|
IamAK
Elev |
frukost: en och en halv macka, en muffins och ett glas juice
lunch: potatismos med nån gryta(kommer inte ihåg vad den heter), macka och ett glas vatten kvällsmat: fiskpinnar, makaroner och brunsås 7 nov, 2011 20:03 |
|
ikka
Elev |
Frukost: Havregrynsgröt med banan och mjölk.
Lunch: Quorngryta med pasta, grönsaker och mjölk. Mellanmål: En banan. Middag: Köttfärssås och spagetti, ett äpple. Sen slängde jag precis i mig en tablettask med fruxo :$ ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
7 nov, 2011 20:08 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag åt två mackor till frukost, sen makaroner och köttbullar till lunch, och sedan åt jag spagetti och köttfärsås
without something there is no nothing 7 nov, 2011 20:16 |
|
Borttagen
|
Frukost: Macka med smält chocklad
Lunch: Chili con carne Middag: Kyckling med potatis och ris 7 nov, 2011 20:26 |
|
Ida S
Lärare |
Till frukost blev det två smörgåsar, till lunch korv stroganoff m ris, "middag" några s k krabbeluror.
Sen har jag inte ätit något mer... känner mig hungrig men har absolut ingen matlust, vilket gör min kärlek till mat väldigt komplicerad för tillfället </3 haha "we live together, and harry does all the cooking." 7 nov, 2011 20:29 |
|
childhoodlight
Elev |
7 nov, 2011 20:52 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
7 nov, 2011 21:01 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen