Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

LEDIG PÅ ONSDAG

Forum > Off Topic > LEDIG PÅ ONSDAG

1 2 3
Användare Inlägg
Ascendio
Elev

Avatar


Slutar tidigt hela denna vecka. bra skola!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lttatilmor1qaxjl2.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lttavz04QB1qaxjl2.gifTom Felton, really beautiful.

7 nov, 2011 15:37

Borttagen

Avatar


JAG ÄR LEDIG TILL 29 NOVEEEEEMBEEEEER!

7 nov, 2011 15:40

Borttagen

Avatar


Lägg av! Vad avis man blir nu alltså!
...
Omg haha ordvits där! ;D

7 nov, 2011 15:46

Disa
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Disa:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Disa:
Pluggar du till sjöingenjör..?


Nej. Jag är motorman på ett passagerarfartyg och satt igår på "söndagsmöte" som vi kallar det. Chiefen drar ner tårta och uppdaterar oss om hur arbetet flyter på i båten och i land osv.


Skit vad kul :O Vad har du pluggat då?


Sjöfartsgymnasiet i Skärhamn. Skulle ha fått behörighet som både matros och motorman men på grund av världens dåliga ekonomi på senare år så försvann båtar som vi kunde praktisera på. Mindre praktik = en behörighetsinriktning istället för två. Valde motorman för att det inte är lika rastlös-aktigt.


Skit vad coolt!

http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B)

7 nov, 2011 15:54

Cyachi
Elev

Avatar


Jag är också ledig på onsdag haha. På grund av att det ska hållas en massa utvecklingssamtal och så.

7 nov, 2011 16:02

Disa
Elev

Avatar


Cya, det har vi nä'sta vecka på torsdag och fredag ^^

http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B)

7 nov, 2011 16:08

Borttagen

Avatar


jag kommer kanske vara ledig någon mer gång under mitt liv....vem vet??

7 nov, 2011 16:19

1 2 3

Forum > Off Topic > LEDIG PÅ ONSDAG

Du får inte svara på den här tråden.