LEDIG PÅ ONSDAG
Forum > Off Topic > LEDIG PÅ ONSDAG
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ascendio
Elev |
7 nov, 2011 15:37 |
|
Borttagen
|
JAG ÄR LEDIG TILL 29 NOVEEEEEMBEEEEER!
7 nov, 2011 15:40 |
|
Borttagen
|
Lägg av! Vad avis man blir nu alltså!
... Omg haha ordvits där! ;D 7 nov, 2011 15:46 |
|
Disa
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Disa: Skrivet av Kintsugi: Nej. Jag är motorman på ett passagerarfartyg och satt igår på "söndagsmöte" som vi kallar det. Chiefen drar ner tårta och uppdaterar oss om hur arbetet flyter på i båten och i land osv. Skit vad kul :O Vad har du pluggat då? Sjöfartsgymnasiet i Skärhamn. Skulle ha fått behörighet som både matros och motorman men på grund av världens dåliga ekonomi på senare år så försvann båtar som vi kunde praktisera på. Mindre praktik = en behörighetsinriktning istället för två. Valde motorman för att det inte är lika rastlös-aktigt. Skit vad coolt! http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B) 7 nov, 2011 15:54 |
|
Cyachi
Elev |
Jag är också ledig på onsdag haha.
7 nov, 2011 16:02 |
|
Disa
Elev |
Cya, det har vi nä'sta vecka på torsdag och fredag ^^
http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B) 7 nov, 2011 16:08 |
|
Borttagen
|
jag kommer kanske vara ledig någon mer gång under mitt liv....vem vet??
7 nov, 2011 16:19 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen