Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Moa Lignell

Forum > Off Topic > Moa Lignell

1 2 3
Användare Inlägg
IamAK
Elev

Avatar


JAG GILLAR INTE HENNE!

är jag den enda eller? åååh. visst är hon duktig men jag gillar inte hennes röst, det låter ofta som att hon sjunger falskt(även om hon kanske inte gör det), sen tycker jag att hennes sätt att uppträda på är tråkigt...

7 nov, 2011 16:48

Borttagen

Avatar


^ Ja , hon har én speciell röst. Vissa har svårt för speciella röster ;/

7 nov, 2011 17:20

IamAK
Elev

Avatar


^ haha, nej... det är inte det som är problemet. jag tycker inte att hennes röst är speciell alls. tycker alla andra tjejer som är med har mer speciell röst.

7 nov, 2011 17:32

Borttagen

Avatar


Aha.. jag tycker hon och Amanda F är de som har speciella röster x) Men alla tänker och tycker olika

7 nov, 2011 17:37

Ida S
Lärare

Avatar


Moa har varit min favorit ända sen jag såg hennes audition. Grymt talangfull tjej, det där.

Jag hoppas på henne i finalen! Om jag vill att hon ska vinna vet jag inte, för vi vet ju alla hur det gått för Idol-vinnarna (bortsett från Agnes Carlsson, förstås)...

"we live together, and harry does all the cooking."

7 nov, 2011 19:07

Borttagen

Avatar


Jag måste säga att jag inte är lika imponerad av henne som så många andra är. Hon tillför inte mig någonting, men det beror väl på att jag är inte så mycket för just den typen av artister. Hon kan sjunga, det är klart, men hennes röst berör mig inte.

7 nov, 2011 21:19

Amandan
Elev

Avatar


^ Känner likadant, men hon är en duktig låtskrivare, vilket är ett plus i kanten.

AMANDA F SKA VINNA!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F28.media.tumblr.com%2Ftumblr_ltc0jeaRGd1qlqgbzo1_r1_400.gif Min tumblr!

7 nov, 2011 21:21

Borttagen

Avatar


Jag kollar inte på Idol ... :$

7 nov, 2011 21:30

J00KERN
Elev

Avatar


Hon är gryyym!
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F26.media.tumblr.com%2Ftumblr_luan60LPBh1r59agbo1_500.gif

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F36c6d22e6d8ef572c103fb5ac123a21b%2Ftumblr_mmfg1hBfcX1s9jbhoo1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2F71539b12311ac075eaf8d217d7e7d5f3%2Ftumblr_inline_mfs7539UWV1ro24gz.gif

7 nov, 2011 21:35

Borttagen

Avatar


jag gillar Amanda F jättemycket !HON ÄR GRYM! Men jag hejjar på moa liiiiiite mer

7 nov, 2011 21:40

1 2 3

Forum > Off Topic > Moa Lignell

Du får inte svara på den här tråden.