Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad har du gjort idag?

Forum > Off Topic > Vad har du gjort idag?

1 2 3
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Jag har jobbat med svenska och skickat in ett svenska arbete Hade svenska idag första passet.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

11 nov, 2011 09:39

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Vaknat, ätit frukost, jobbat... nu skall jag dra till kafferasten lite och sedan blir det mer jobb

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

11 nov, 2011 10:12

idalinapotter
Elev

Avatar


Idag har jag vart hemma. Sen brände jag nästan ner hela köket, haha. Och sen mest suttit och skrikit och dansat och haft damp. xd

http://idalinabergman.tumblr.com/

11 nov, 2011 14:57

1 2 3

Forum > Off Topic > Vad har du gjort idag?

Du får inte svara på den här tråden.