Vad har du gjort idag?
Forum > Off Topic > Vad har du gjort idag?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Jag har jobbat med svenska och skickat in ett svenska arbete
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 nov, 2011 09:39 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Vaknat, ätit frukost, jobbat... nu skall jag dra till kafferasten lite och sedan blir det mer jobb
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 nov, 2011 10:12 |
|
idalinapotter
Elev |
Idag har jag vart hemma. Sen brände jag nästan ner hela köket, haha. Och sen mest suttit och skrikit och dansat och haft damp. xd
http://idalinabergman.tumblr.com/ 11 nov, 2011 14:57 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen