Bok-tråden!
Forum > Off Topic > Bok-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
6 nov, 2011 18:13 |
|
Luna 1
Elev |
Okej, jag har tänkt på det här länge och grubblat, men seriöst, HAR INGEN AV ER LÄST STOLTHET OCH FÖRDOM?! :O
Känns som den enda..
Tumblr.
6 nov, 2011 18:16 |
|
Elley
Elev |
6 nov, 2011 18:23 |
|
Grace
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag undrar om någon har läst "Godnatt mister Tom" av Michelle Magorian? Isåfall, var den bra? Har nämligen reserverat den på biblioteket Jag tycker att Godnatt mister Tom är helt underbar. Hela familjen lyssande på den som cd-bok när vi åkte till fjällen och alla gillade den. Den är verkligen läsvärd! Michelle Magorian har skrivit flera andra böcker där "Plats på scen" och "Tystnad, tagning" är mina favoriter. Skrivet av Borttagen: Har läs dem alla, de är grymma! Ser upp till Artemis, han är så jäkla smart. De bästa sci-fi böckerna jag läst Jag håller inte alls med, jag gillade inte Artemis Fowl överhuvudtaget. Jag kanske aldrig kom in i boken ordentligt... Borde jag ge den en ny chans? All people smile in the same language <3 6 nov, 2011 19:11 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Celebikai: bästa boken ♥Nån som har läst Cirkeln? Har den hemma, väldigt bra c: Två böcker kvar, och en film ![]()
6 nov, 2011 19:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Grace: Skrivet av Borttagen: Jag undrar om någon har läst "Godnatt mister Tom" av Michelle Magorian? Isåfall, var den bra? Har nämligen reserverat den på biblioteket Jag tycker att Godnatt mister Tom är helt underbar. Hela familjen lyssande på den som cd-bok när vi åkte till fjällen och alla gillade den. Den är verkligen läsvärd! Michelle Magorian har skrivit flera andra böcker där "Plats på scen" och "Tystnad, tagning" är mina favoriter. Skrivet av Borttagen: Har läs dem alla, de är grymma! Ser upp till Artemis, han är så jäkla smart. De bästa sci-fi böckerna jag läst Jag håller inte alls med, jag gillade inte Artemis Fowl överhuvudtaget. Jag kanske aldrig kom in i boken ordentligt... Borde jag ge den en ny chans? Läs dem! De senare böckerna tycker jag är bättre, tror jag. Dock tycker jag att dom är lite svåra på engelska eftersom jag inte förstår alla sci-fi ord på svenska och då är det ännu svårare på engelska. 6 nov, 2011 19:23 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Celebikai: Nån som har läst Cirkeln? Har den hemma, väldigt bra c: Två böcker kvar, och en film har inte läst den, men tänker göra det! vet dock inte riktigt om jag ska köpa den eller låna på ett bibliotek, vet inte om jag kommer få tag på den i så fall... har för mig att andra delen kommer ut nån gång nästa år. Skrivet av Celebikai: ^ Måste in på imdb och kolla om dom har valt skådisar till filmen c: dom har inte valt än. har själv skickat ett mejl om att jag är intresserad av att vara med... så jag tror att dom inte ens har börjat med uttagningar. 6 nov, 2011 19:29 |
|
Grace
Elev |
^ Okej, jag kanske ska ge dem en chans. Jag tror bara att jag läste den första boken. Men det blir nog först på jullovet...
Nu under höstlovet började jag om med hela Kulla-Gulla-serien. Jag har inte läst de böckerna på evigheter men är redan på den åttonde boken. Jag har bara den första boken hemma så jag fick gå till biblioteket för att låna resten. Det var som sagt flera år sen jag läste dem, runt sju år tror jag, för de stod på hyllan med böcker för 9-12-åringar och jag är 17 år... Biblotikarien var nog lite förvånad över att jag lånade elva böcker från den hyllan. Är det någon annan som gillar Kulla-Gulla? ![]() All people smile in the same language <3 6 nov, 2011 19:31 |
|
Elley
Elev |
6 nov, 2011 19:34 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Grace: Skrivet av Borttagen: Jag undrar om någon har läst "Godnatt mister Tom" av Michelle Magorian? Isåfall, var den bra? Har nämligen reserverat den på biblioteket Jag tycker att Godnatt mister Tom är helt underbar. Hela familjen lyssande på den som cd-bok när vi åkte till fjällen och alla gillade den. Den är verkligen läsvärd! Michelle Magorian har skrivit flera andra böcker där "Plats på scen" och "Tystnad, tagning" är mina favoriter. "Tystnad, Tagning" är helt underbar! wolfstar deserved better. 6 nov, 2011 19:42 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen