JAG ÄLSKAR MIG SJÄLV
Forum > Off Topic > JAG ÄLSKAR MIG SJÄLV
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
7 nov, 2011 19:15 |
|
Rut Luna
Elev |
:O Här står Lilla Rut och gapar! SO BEUTY! Jag är... den "Större tjejen" i klassen, men nu har jag fått mer självfötroende (Och jag har MYCKET självförtroende azzå!)... Jag är oxå 1/2 tjejer som INTE använder top. Men hallå?? VI ÄR FÖR FANKEN TIO ÅR!! Åh, blir irriterad på det...! Fast ingen säger att jag är stor... Yäh för dej childhoodlight
Jag är faktiskt död. 15 dec, 2011 14:04 |
|
Savi
Elev |
15 dec, 2011 14:51 |
|
Siria
Elev |
Så sant.
Varje dag står man framför spegeln och ser på sig själv. Jag har faktiskt lärt mig att tycka att jag duger, att jag är bra precis som jag är. :3 15 dec, 2011 15:27 |
|
childhoodlight
Elev |
15 dec, 2011 20:28 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Jag var lite osäker förut men då kollade jag på mig själv och kollade på mina kusiner, som jag alltid tyckt varit är skitvackra, och insåg att när det gäller proportioner är vi lika stora.
15 dec, 2011 20:37 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen