Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Födelsedagsfirande

Forum > Off Topic > Födelsedagsfirande

1 2 3
Användare Inlägg
kinshaw
Elev

Avatar


Jag fyller 19 om ca 1 månad. Har ingen aning hur jag ska fira det faktiskt. Det är en lördag så det kanske, men bara kanske, blir krogen dagen innan. Lite släkt kanske kommer, äter tårta osv och sedan kanske några kompisar kommer på middag och mer tårta. Får se När jag fyllde 18 valde jag att inte gå på krogen samma dag, tog det veckan efter. Umgicks med kompisar på kvällen istället. Jag älskar mina vänner, men jag hade inte särskilt trevligt den kvällen. Menmen :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lri5e6WZ9f1qctkby.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_lrhbdiRMjg1qard45o1_500.gif

6 nov, 2011 11:47

Elley
Elev

Avatar


Min nästa födelsedag är 2 Januari då jag fyller 13 år Blir väl som vanligt med släkten och skit tråkigt

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lbvhvsNl4u1qap66jo1_500.gif http://nouw.com/ellenfelixson/

6 nov, 2011 11:57

Luna 1
Elev

Avatar


Skrivet av Elley:
Min nästa födelsedag är 2 Januari då jag fyller 13 år Blir väl som vanligt med släkten och skit tråkigt

Na-ah. I will in secret come and visit you in my dreams.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F3150hg5.gif Tumblr.

6 nov, 2011 12:07

Cyachi
Elev

Avatar


Fyller 17 den 4:e januari. Har planerat jättelänge inför just den här födelsedagen, med HP-tema och så, eftersom jag fyller trollkarlsmyndig hihi.

6 nov, 2011 12:17

Bugglan
Elev

Avatar


När jag blir 15 i januari så funderar jag på att ha nån typ övernattning med några av mina närmaste vänner. Jag gillar inte stora fester nå vidare ;3
Jag har inte firat min födelsedag med kompisar på några år, jag orkar aldrig fixa nåt, men jag hoppas att det blir av i år!

Annars brukar jag alltid ha släktkalas när jag fyller år.

6 nov, 2011 12:17

1 2 3

Forum > Off Topic > Födelsedagsfirande

Du får inte svara på den här tråden.