Födelsedagsfirande
Forum > Off Topic > Födelsedagsfirande
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kinshaw
Elev |
Jag fyller 19 om ca 1 månad. Har ingen aning hur jag ska fira det faktiskt. Det är en lördag så det kanske, men bara kanske, blir krogen dagen innan. Lite släkt kanske kommer, äter tårta osv och sedan kanske några kompisar kommer på middag och mer tårta. Får se
![]()
6 nov, 2011 11:47 |
|
Elley
Elev |
Min nästa födelsedag är 2 Januari då jag fyller 13 år
http://nouw.com/ellenfelixson/
6 nov, 2011 11:57 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Elley: Min nästa födelsedag är 2 Januari då jag fyller 13 år Na-ah. I will in secret come and visit you in my dreams.
Tumblr.
6 nov, 2011 12:07 |
|
Cyachi
Elev |
Fyller 17 den 4:e januari.
6 nov, 2011 12:17 |
|
Bugglan
Elev |
När jag blir 15 i januari så funderar jag på att ha nån typ övernattning med några av mina närmaste vänner. Jag gillar inte stora fester nå vidare ;3
Jag har inte firat min födelsedag med kompisar på några år, jag orkar aldrig fixa nåt, men jag hoppas att det blir av i år! Annars brukar jag alltid ha släktkalas när jag fyller år. 6 nov, 2011 12:17 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen