Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Your best memories

Forum > Off Topic > Your best memories

1 2 3
Användare Inlägg
childhoodlight
Elev

Avatar


^ ÅH ja men!! JA, så himla fina dagar och så himla fina vänner

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

5 nov, 2011 21:12

Loongbottom
Elev

Avatar


När jag var på Jorden runt resa för fem år sedan! ♥

Justin Bieber 4Ever

5 nov, 2011 21:15

Tonkss
Elev

Avatar


Skrivet av Loongbottom:
När jag var på Jorden runt resa för fem år sedan! ♥

Åh, gud vad kul det måste ha varit! Är lite avis nu.. :>

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lq32y7ZjVj1qeg6syo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyo2lrMV4x1rnalsco1_500.gif

5 nov, 2011 21:21

baramin
Elev

Avatar


Skrivet av baramin:
Åh, har så otroligt många. Flera konserter, fina ligga på marken och kasta gräs på varandra-ögonblick från Peace&Love, på Popkollo när jag hade (ifall någon är dökänslig)
Spoiler:
Tryck här för att visa!kräkts
under en workshop och fick åka tillbaka till boendet, där jag låg och grät för att jag trodde att jag skulle bli tvungen att åka hem, men tillslut somnade. När jag vaknade igen mådde jag perfekt, kände mig möjligtvis lite tom, och ringde till mormor och woho. Lade mig och läste ett tag, jadajada, och plötsligt stormas jag av folk jag bara känt ett par dagar, som såg jätteoroliga ut, och var så himla gulliga och IH. Värmde som fan.

PLUS för när jag åkte tåg till Göteborg nu i våras. Jag var så pepp och ihi.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

6 nov, 2011 12:25

Borttagen

Avatar


Håkan Hellström och The Ark-konserten i somras.
När jag läste Harry Potter och Dödsrelikerna för första gången.
När jag höll min halvbrorsdotter första gången.
Min storebror och jag, familjens största Harry Potterälskare, såg HPDH p2 tillsammans.
Jag var med min mamma på en folkmusikfestival och låg ute i gräset och lyssnade på en helt fantastisk konsert.

Har för många fina minnen, men dessa är några jag kommer på nu.

6 nov, 2011 13:25

Borttagen

Avatar


Det mesta är väll konserter som Grå Damen sa.
Älskar känslan när man känner hur musiken bara åker igenom din kropp och det känns som att musiken är inom dig. Du känner det i marken och överallt o.o
Det är en väldigt cool känsla att stå där i mitten av en massa andra fans, bästa låten kommer på och man bara är där ._.

6 nov, 2011 13:57

1 2 3

Forum > Off Topic > Your best memories

Du får inte svara på den här tråden.