vilken troll formel gillar du
Forum > Harry Potter > vilken troll formel gillar du
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HarryPrutter
Elev |
5 nov, 2011 14:33 |
|
Ultramannen
Elev |
Expecto patronum, Accio Och Lumos
There is no good and evil, there is only power. Läs gärna min påbörjade fanfiction! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13224
5 nov, 2011 14:44 |
|
Salle
Elev |
5 nov, 2011 14:45 |
|
Orm viskaren
Elev |
Wingardium Leviosa
Ni-vet-vem :) 5 nov, 2011 14:51 |
|
LunaLove<3
Elev |
5 nov, 2011 15:07 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Accio, expecto patronum, Imperius förbannelsen och ja, jag vet int. Alla!!!!
//Layla Imagination and dreaming is my life 5 nov, 2011 19:19 |
|
Emmish
Elev |
Nox, bara för att det är kul och säga. Annars expecto patronum bara för att den är cool.
Someone holds me safe and warm, horses prance through a silver storm Figures dancing gracefully, across my memory ~ 5 nov, 2011 20:08 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Accio, Expelliarmus, Lumos och Nox.
(ps. jag fick mig ett gott skratt av trådens första inlägg - skönt att människan skriver så som denne uppfattat att formlerna stavas. ps 2. det heter trollformler, inte troll formler ^^ ) ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 5 nov, 2011 20:13 |
|
childhoodlight
Elev |
5 nov, 2011 20:27 |
|
felix felicis
Elev |
5 nov, 2011 20:30 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen