Framtidsdrömmar
Forum > Off Topic > Framtidsdrömmar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Författare, dessvärre är jag ingen talang och jag kommer förmodligen aldrig bli tillräckligt bra för det. ÄR DU GALEN ELLER!? duu är sjukt bra på att skriva! Jag är säkerligen bättre än genomsnittet, men jag vill bli bättre och det känns som att jag har stannat. Är aldrig nöjd med något jag skriver, tycker det blir fel och konstigt. Blöh, det är bara att träna antar jag - men jag vill bli RIKTIGT bra, inte fastna på en medioker nivå. 5 nov, 2011 00:55 |
|
Amandan
Elev |
Skrivet av Ascendio: Tycker inte du borde ha någon panik, du har egentligen all tid i världen för att tänka på dina framtidsdrömmar Jadu, du har väl rätt, men kan inte låta bli, ett år kvar till gymnasieval, vilket är väldigt nära enligt mig. Gymnasievalet påverkar väl ändå en del, framtida yrke och så. Min tumblr!
5 nov, 2011 00:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Författare, dessvärre är jag ingen talang och jag kommer förmodligen aldrig bli tillräckligt bra för det. ÄR DU GALEN ELLER!? duu är sjukt bra på att skriva! Jag är säkerligen bättre än genomsnittet, men jag vill bli bättre och det känns som att jag har stannat. Är aldrig nöjd med något jag skriver, tycker det blir fel och konstigt. Blöh, det är bara att träna antar jag - men jag vill bli RIKTIGT bra, inte fastna på en medioker nivå. om du släpper en bok så LOVAR jag att jag skulle läsa den, du skriver så att man riktigt kommer in i handlingen och känner vad karaktären känner och det är viktigt för att vara en bra författare tycker jag! 5 nov, 2011 00:58 |
|
Ascendio
Elev |
Skrivet av Amandan: Skrivet av Ascendio: Tycker inte du borde ha någon panik, du har egentligen all tid i världen för att tänka på dina framtidsdrömmar Jadu, du har väl rätt, men kan inte låta bli, ett år kvar till gymnasieval, vilket är väldigt nära enligt mig. Gymnasievalet påverkar väl ändå en del, framtida yrke och så. Du går alltså i åttan? nej, nian! Eller? Men jag tycker du borde sitta och tänka, fundera väldigt noga. Det kanske fungerar ?
Tom Felton, really beautiful.
5 nov, 2011 00:58 |
|
Amandan
Elev |
^ åttan!
Ja, jag har ju gjort det, så fruktansvärt mycket. Men jaa, det är väl det enda som går att göra. Min tumblr!
5 nov, 2011 01:04 |
|
leumas vän
Elev |
5 nov, 2011 01:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Författare, dessvärre är jag ingen talang och jag kommer förmodligen aldrig bli tillräckligt bra för det. ÄR DU GALEN ELLER!? duu är sjukt bra på att skriva! Jag är säkerligen bättre än genomsnittet, men jag vill bli bättre och det känns som att jag har stannat. Är aldrig nöjd med något jag skriver, tycker det blir fel och konstigt. Blöh, det är bara att träna antar jag - men jag vill bli RIKTIGT bra, inte fastna på en medioker nivå. om du släpper en bok så LOVAR jag att jag skulle läsa den, du skriver så att man riktigt kommer in i handlingen och känner vad karaktären känner och det är viktigt för att vara en bra författare tycker jag! Woho jag hade haft en läsare! Snällt av dig i alla fall, men problemet sitter nog i mitt huvud, tycker allt bara blir fel när jag skriver. Det bästa berömmet jag har fått var av en lärare i gymnasiet, hon inledde i och för sig med att fråga om jag mådde dåligt. (Handlade om en man som hängde sig. :3) Sedan sade hon att hon hade blivit gråtfärdig och att en sådan historia för en gångs skull inte var smörig. Det gjorde mig glad, faktiskt - fast hon var förmodligen inte speciellt kräsen, men ändå. 5 nov, 2011 01:10
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 5 kl. 01:11
|
|
Borttagen
|
GAAAH.
Jag är inte säker på vad jag ska bli x( 5 nov, 2011 01:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Författare, dessvärre är jag ingen talang och jag kommer förmodligen aldrig bli tillräckligt bra för det. ÄR DU GALEN ELLER!? duu är sjukt bra på att skriva! Jag är säkerligen bättre än genomsnittet, men jag vill bli bättre och det känns som att jag har stannat. Är aldrig nöjd med något jag skriver, tycker det blir fel och konstigt. Blöh, det är bara att träna antar jag - men jag vill bli RIKTIGT bra, inte fastna på en medioker nivå. om du släpper en bok så LOVAR jag att jag skulle läsa den, du skriver så att man riktigt kommer in i handlingen och känner vad karaktären känner och det är viktigt för att vara en bra författare tycker jag! Woho jag hade haft en läsare! Snällt av dig i alla fall, men problemet sitter nog i mitt huvud, tycker allt bara blir fel när jag skriver. Det bästa berömmet jag har fått var av en lärare i gymnasiet, hon inledde i och för sig med att fråga om jag mådde dåligt. (Handlade om en man som hängde sig. :3) Sedan sade hon att hon hade blivit gråtfärdig och att en sådan historia för en gångs skull inte var smörig. Det gjorde mig glad, faktiskt - fast hon var förmodligen inte speciellt kräsen, men ändå. jag lovar att du kommer kunna bli författare om du verkligen vill det 5 nov, 2011 01:14 |
|
Ascendio
Elev |
Skrivet av Amandan: ^ åttan! Ja, jag har ju gjort det, så fruktansvärt mycket. Men jaa, det är väl det enda som går att göra. Okej, men vad tycker du om då?
Tom Felton, really beautiful.
5 nov, 2011 01:15 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen