Peeves
Forum > Harry Potter > Peeves
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mojjamojja
Elev |
Ja Peeves borde helt klart varit med i filmerna.
It does not do to dwell on dreams and forget to live. 5 nov, 2011 11:39 |
|
Orm viskaren
Elev |
Jag gillar Peeves!
Ni-vet-vem :) 5 nov, 2011 11:43 |
|
Safrina
Elev |
Jag älskar Peeves! Han är en av de som tillför lite mer humor till böckerna! Han & Weasleytvillingarna! Jag tycker att det är jättesynd att han inte är med för det blir liksom lite, Inte stelt förstås men det hade blivit roligare om han varit med.
5 nov, 2011 11:43
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 5 kl. 11:45
|
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Borttagen: dom spelade ju in en scen med honom i första filmen men den klipptes bort åhh Peeves är ju awesome går det att se den scenen nånstans? på typ youtube eller nåt? 5 nov, 2011 11:43 |
|
Borttagen
|
Kanske extramaterial på filmerna?
Ja, waddiwasi!! Och när han slängde vattenbalonger i huvudet på folk och när Harry lurade honom att han var blodiga baronen! X) 5 nov, 2011 12:27 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Såklart Peeves borde vara med!!
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 5 nov, 2011 12:41 |
|
Black
Elev |
5 nov, 2011 12:48 |
|
Borttagen
|
Håller med! Han är ju bara så himla rolig!
Och Voldy han möglar i graven så att vi kan ha fest!~Peeves 5 nov, 2011 12:51 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: Håller med! Han är ju bara så himla rolig! Spoiler: Tryck här för att visa! Du borde sätta spoiler på texten 5 nov, 2011 12:52 |
|
LeonaGoodness
Elev |
Har också tänkt på det och han borde verkligen var med!!
Hogwarts will always be there to welcome you home. <3 5 nov, 2011 12:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen