Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Fördelen med att få ha huset ensamma

Forum > Off Topic > Fördelen med att få ha huset ensamma

1 2 3
Användare Inlägg
Celebikai
Elev

Avatar


Kolla på en musikal och dansa med i låtarna x3

It's just a jump to the left!
AN THEN A STEP TO THE RIIIIGHT
Put your hands on your hips!
AND BRING YOUR KNEES IN TIGHT
BUT IT'S THE PELVIC THRUST, THAT REALLY DRIVES YOU INSAAANE
LET'S DO THE THE TIME WARP AGAIIIIN

Eller så hoppar ni runt på möblerna. Det brukar jag göra

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F5e1b4e892ac80beefb04a19df526215e%2Ftumblr_mi7yitfMRq1qhvxigo4_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fabb13ebfa3a32cfa38d69acd20e1468d%2Ftumblr_mi7yitfMRq1qhvxigo5_250.gif

5 nov, 2011 10:21

Borttagen

Avatar


Jag har det awesome när jag är ensam hemma. owo
Om jag ska duscha, sätter man på musik på högsta nivå och lämnar toadörren lite öppen så musiken kan strömma in. SEN HAR MAN SING ALONG I DUSCHEN! 8D
Annars är man en rockstjärna i pyjamasen. :3

5 nov, 2011 10:29

Enchanted
Elev

Avatar


När jag är ensam hemma brukar jag trycker i mig hur mycket godis&snacks som helst och springa runt i huset och dansa till musik på högsta volym xD

5 nov, 2011 10:31

Borttagen

Avatar


Har man huset för sig själv kan man sjunga (det vill säga vråla) för full hals. Men det är nog inte så bra för er som bor i lägenhet ._.

5 nov, 2011 13:14

1 2 3

Forum > Off Topic > Fördelen med att få ha huset ensamma

Du får inte svara på den här tråden.