Fördelen med att få ha huset ensamma
Forum > Off Topic > Fördelen med att få ha huset ensamma
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
Kolla på en musikal och dansa med i låtarna x3
It's just a jump to the left! AN THEN A STEP TO THE RIIIIGHT Put your hands on your hips! AND BRING YOUR KNEES IN TIGHT BUT IT'S THE PELVIC THRUST, THAT REALLY DRIVES YOU INSAAANE LET'S DO THE THE TIME WARP AGAIIIIN Eller så hoppar ni runt på möblerna. Det brukar jag göra ![]()
5 nov, 2011 10:21 |
|
Borttagen
|
Jag har det awesome när jag är ensam hemma. owo
Om jag ska duscha, sätter man på musik på högsta nivå och lämnar toadörren lite öppen så musiken kan strömma in. SEN HAR MAN SING ALONG I DUSCHEN! 8D Annars är man en rockstjärna i pyjamasen. :3 5 nov, 2011 10:29 |
|
Enchanted
Elev |
När jag är ensam hemma brukar jag trycker i mig hur mycket godis&snacks som helst och springa runt i huset och dansa till musik på högsta volym
5 nov, 2011 10:31 |
|
Borttagen
|
Har man huset för sig själv kan man sjunga (det vill säga vråla) för full hals. Men det är nog inte så bra för er som bor i lägenhet ._.
5 nov, 2011 13:14 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen