Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Saker du tar för givet

Forum > Off Topic > Saker du tar för givet

1 2 3
Användare Inlägg
Elderwand
Elev

Avatar


Jättemycket saker, usch. Jag är egentligen ganska bortskämd, dock skulle jag inte påstå att jag är på det viset att jag anser mig ha rätt att säga vad jag vill om alla, att jag får det jag pekar på osv, alltså den klyschiga bortskämda ungen, nejnej.
Utan mer att jag faktiskt har det extremt bra utan att jag tänker på det; jag har en egen häst (vilket jag vet väldigt många inte har råd med rent ekonomiskt eller inte har möjligheten bara); jag har en familj - frisk, välmående som älskar varandra; en hund (som många också skulle vilja ha men inte kan pga t.ex. allergier), osv.

Nu menar jag aboslut inte att jag ser dessa saker utan respekt och att jag egentligen inte "behöver dem", men ibland glömmer jag bara att uppskatta det jag faktiskt har vilket jag är otroligt, otroligt lycklig över. ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lspn9bxk241qc4rxzo1_500.png

10 nov, 2011 14:14

1 2 3

Forum > Off Topic > Saker du tar för givet

Du får inte svara på den här tråden.