Asgeir - Voldemorts Högra hand
Forum > Fanfiction > Asgeir - Voldemorts Högra hand
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jättebra som vanligt!
10 nov, 2011 20:18 |
|
Cara Riddle
Elev |
precis
![]()
10 nov, 2011 20:21 |
|
Borttagen
|
Grå Damen
Tack, som vanligt. Cara Riddle Trevligt, då har jag kanske lyckats med det då. Det jag hoppas på är att ni inte kommer kunna lista ut handlingen, gillar att skriva saker som inte går att lista ut. 10 nov, 2011 20:52 |
|
Cara Riddle
Elev |
ja det har du verkligen. Berättelsen blir med spännande och intressant om den inte är förutsägbar. jag har mina gissningar och mina aningar men det är roligare om man inte vet vad som kommer hända, de ger berättelsen mer liv och man blir mer sugen på att läsa vidare
![]()
10 nov, 2011 21:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: ja det har du verkligen. Berättelsen blir med spännande och intressant om den inte är förutsägbar. jag har mina gissningar och mina aningar men det är roligare om man inte vet vad som kommer hända, de ger berättelsen mer liv och man blir mer sugen på att läsa vidare This! Många ff på mugglis är rätt lätta att lista ut handlingen på, men här blir man verkligen intresserad av att läsa mer! (Y) 10 nov, 2011 21:31 |
|
nilla10
Elev |
meeeeeeeeeeeeeeeeeer
superbra ff! den här borde ges ut som en bok! *bevakar!* hej hej! :) 10 nov, 2011 21:31 |
|
Borttagen
|
Tack till er alla, detta gör att man verkligen vill fortsätta skriva. Förhoppningsvis så lyckas jag skriva fortsättningen på kapitel 2 imorgon.
10 nov, 2011 21:37 |
|
Cara Riddle
Elev |
10 nov, 2011 21:39 |
|
Borttagen
|
^ precis, hellre ett bra kapitel efter ett tag än ett snabbt ihopskrivet direkt
10 nov, 2011 21:40 |
|
nilla10
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: vi väntar med spänning Skrivet av Borttagen: ^ precis, hellre ett bra kapitel efter ett tag än ett snabbt ihopskrivet direkt håller med hej hej! :) 10 nov, 2011 21:40 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen